چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
موقوف

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: وقف صدقه‌ای جاری برای دنیا و آخرت انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در دیدار با کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان، با گرامیداشته دهه وقف اظهار داشت: دهه وقف فرصتی مغتنم برای تبیین و تشریح فرهنگ وقف در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت(ع) تاکید بسیاری بر اشاعه فرهنگ وقف شده است، افزود: وقف صدقه‌ای جاری برای دنیا و آخرت انسان محسوب می‌شود و واقفان خیراندیش با وقف در حوزه‌های مختلف، خیر دنیا و آخرت را نصیب خود می‌کنند.  

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه وقف از امورات نیک و ماندگار است، خاطر نشان کرد: وقف از مسائلی است که مسیر انس با آخرت را برای انسان ایجاد می‌کند و بهتر است افرادی که تمکن و توانایی مالی دارند در امر وقف ورود پیدا کنند.

حجت لاسلام سید محمد طباطبایی مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان نیز در پایان این دیدار با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ وقف جدید در استان داشته ایم، گفت: بیشترین موقوفات در بخش‌های مسجد و حسینیه بوده و تا پایان دهه وقف تعداد ثبت موقوفات در سایر بخش‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha