شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه

حوزه/ علما و روحانیون شیعه و سنی آستارا در بیانیه‌ای از حضور غیرتمندانه مردم انقلابی این شهرستان در محکومیت اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در گیلان، علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان آستارا در بیانیه ای از حضور غیرتمندانه و انقلابی این شهرستان در محکومیت اغتشاشات و فتنه اخیر در استان گیلان قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه‌ای که چندی پیش اتفاق افتاد و در فضای جامعه ما، چالشی نا خواسته را رقم زد؛ گرچه با توجه و پیگیری ویژه مسئولین همراه شد، اما برخی حواشی تلخ و زیان بار را برای مردم و امنیت جامعه ایجاد کرد.

متأسفانه در حالی که مسئولین با جدیت در حال حقیقت یابی و ابهام زدایی از ماهیت ماجرا بودند، برخی جریانات فرصت طلبِ وابسته، سعی کردند با سوار شدن بر امواج احساسات مردمی با اغتشاشگری و برنامه‌هایی ضد دینی و ضد ملی، تجمعات را به سمت و سوی ساختار شکنی و اهداف براندازانه عوامل خارجی پیش ببرند.

تخریب اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن کریم، بقاع متبرکه، مساجد و پرچم کشور عزیزمان، تعرض به زنان محجبه و برخورد خشونت آمیز با حافظان و مدافعان غیور امنیت کشور به ویژه نیروی انتظامی، مطمئنا برخاسته از یک تجمع اعتراضی مطالبه گرایانه نیست و همراهی رسانه های بیگانه و تشویق و تأیید دولتمردان آمریکایی و صهیونیستی و هم چنین منافقین و گروهک های تجزیه طلب، از عمل این مغرضان، ابعاد مختلف آن را آشکارتر کرده است.

طلاب و فضلا،روحانیون شیعه و سنی و هیئات مذهبی مداحان اهل بیت شهرستان مرزی بندر آستارا با محکوم کردن اقدامات ضد دینی و ضد ملی این معدود افراد و تمجید از اهتمام متعهدانه نهادهای مسؤول  خصوصا نیروی محترم انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) که با تدبیر و تلاش شبانه روزی مانع تحرکات دشمن در شهرستان شدند ، تشکر می‌نماییم .

طلاب و فضلا، روحانیون شیعه و سنی، هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان بندر آستارا.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha