سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نظیری

حوزه / مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ضرورت مدیریت فضای مجازی روشن‌تر شد، گفت: متاسفانه آن طور که باید نتوانستیم بستر فضای مجازی را خوب مدیریت کنیم و لذا از این ناحیه دشمن توانست غلبه پیدا کند و افکار جوانان ما را دست خوش تغییر قرار دهد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، به تشریح دلایل اغتشاشات اخیر پرداخت و اظهار داشت: علت هجمه دشمنان قسم خورده علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، موفقیت جمهوری اسلامی در دستیابی به اهداف و آرمان‌های خود است.

وی با اشاره به اینکه دشمن این پیشرفت و موفقیت را به خوبی احساس کرده است، گفت: البته موضوع دیگری که باید به آن توجه شود، اجتماع بیست و یک میلیونی زائران اربعین است که دشمنان اسلام از آنجایی که نتوانستند آنرا تحمل کنند، بنابراین به دنبال موضوعی برای انحراف اخبار از این حرکت عظیم بودند.

حجت الاسلام نظیری افزود: از دیگر اتفاقات اخیر، قدرت نمایی جمهوری اسلامی در سازمان ملل بود که باید از آن به عنوان نمایش قدرت انقلاب اسلامی یاد کرد و در آن شاهد حضور مقتدرانه، با صلابت، جدی و موثر رئیس جمهور در سازمان ملل بودیم.

وی با تأکید بر اینکه دشمن از هر موقعیتی به دنبال سو استفاده برای منافع خود است، یادآور شد: دشمنان تلاش می‌کردند حوادث را طوری جلوه دهند که این مردم هستند که در آشوب‌ها حضور دارند، در حالی که میدان داری را خود دشمن و نیروهایی که آنها تربیت کرده بودند بر عهده داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر ضرورت مدیریت فضای مجازی روشن‌تر شد، خاطر نشان کرد: متاسفانه آن طور که باید نتوانستیم بستر فضای مجازی را خوب مدیریت کنیم و لذا از این ناحیه دشمن توانست غلبه پیدا کند و افکار جوانان ما را دست خوش تغییر قرار دهد.

وی با اشاره به رفتار و واکنش‌های برخی افراد سلبریتی، اظهار داشت: ما در این حوزه که چه افرادی را به عنوان الگو در جامعه و فضای مجازی معرفی کنیم، دچار چالش جدی هستیم، بنابراین باید دقت شود تا افرادی به عنوان الگو معرفی شوند که با نظام‌های ارزشی موجود همخوانی داشته باشند.

انتهای پیام. / 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha