یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدوی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر اشاعه فرهنگ مهدویت در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در جلسه شورای سیاستگذاری مهدویت لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه باید تلاش جهادی و انقلابی صورت گیرد، گفت: ترویج فرهنگ مهدویت مستلزم برنامه ریزی دقیق دستگاههای اجرایی و نهادهای دینی فرهنگی است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ مهدویت باید با کیفیت و محتوا محور باشد، افزود: برای تحقق این مهم از موازی کاری در اجرای برنامه های پرهیز شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به تلاش ائمه جمعه شهرهای استان لرستان و گروه های جهادی برای ترویج فرهنگ مهدویت، خاطرنشان کرد: با گسترش معارف مهدوی زمینه ظهور منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) را فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه انتظار فرج واقعی به معنای اقتدار اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: دستگاههای اجرایی، دانشگاهها و مراکز دینی فرهنگی با برنامه ریزی صحیح، مستمر و هدفمند در راستای ترویج فرهنگ مهدویت تلاش کنند.

حجت الاسلام چراغی مدیر بنیاد مهدویت لرستان هم در این جلسه گفت: گفتمان مهدویت زمینه شکل گیری انقلاب اسلامی و راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است که باید برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جامعه تلاش های چشمگیری صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha