جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اغتشاشات

حوزه/ روحانیون انقلابی و ولایی ضمن گرامیداشت ایّام الله هفته‌ دفاع مقدّس اعمال عده ای فریب خورده را محکوم کرده و ضمن درخواست از نیروهای همیشه مقتدر امنیتی و انتظامی جهت برخورد با بی نظمی های صورت گرفته و دستگیری حلقه های پنهان دشمن در بین مردم بار دیگر از مسئولین محترم قوه قضائیه، درخواست داریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه کشوری گروه روحانیون انقلابی و ولایی در محکومیت اغتشاشات و توهین به مقدسات به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ
خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آنها را با شکست مواجه می کند.
 
این روزها شاهد فتنه ای دیگر از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی هستیم که به بهانه فوت یکی ازهموطنان آغاز شده و به وضوح معلوم گردیده که استکبار جهانی با تمام هیمنه خود به میدان آمده است.
در طی این روزها شاهد وقایع اقدامات شنیع و نابخردانه ای بودیم که طی آن  در کمال تأسف و ناباوری به مقدسات ملت رشید و سرافراز ایران اسلامی اهانت شد.
 تردیدی نیست که در پی شکست های مکرر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم مقدس در محورهای داخلی و خارجی که نشان از عدم تحقق برنامه پروژه فشار حداکثری بوده با تمام سرمایه خود به زمین مبارزه با مقدسات و ارزش های انقلابی آمده اند.
 راهپیمایی دیدنی مردم شریف کشور در روز جمعه نشان داد با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی امّت همیشه در صحنه دشمن از این فتنه ها بهره ای نخواهد برد و باز هم این جمهوری اسلامی است که با عزت و اقتدار تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم پرچم دار اسلام ناب محمدی(ص) خواهد بود.
 روحانیون انقلابی و ولایی ضمن گرامیداشت ایّام الله هفته‌ دفاع مقدّس اعمال عده ای فریب خورده را محکوم کرده و ضمن درخواست از نیروهای همیشه مقتدر امنیتی و انتظامی جهت برخورد با بی نظمی های صورت گرفته و دستگیری حلقه های پنهان دشمن در بین مردم بار دیگر از مسئولین محترم قوه قضائیه، درخواست داریم با عوامل توهین کننده به مقدسات و برهم زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه برخورد قاطع نموده و آنان را به سزای جنایت خودشان برسانند.

گروه تبلیغی کشوری روحانیون انقلابی و ولایی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha