سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد یک فتنه در کشورمان استفاده می‌کنند و در سال‌های اخیر نیز شاهد افزایش تلاش‌های آنان علیه تمامیت ارضی این کشور بوده و هستیم.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار داشت: این اغتشاشات که پشت پرده آن کشورهای غربی و برخی از کشورهای منطقه بودند به نوعی تلاش عاجزانه آنان برای تضعیف قدرت ایران و حتی امید به جنگ قومیتی و تجزیه ایران بود که این طرح خبیثانه با شکست روبرو شد.

استاد حوزه علمیه سنندج عنوان کرد: دشمنان وحدت جهان اسلام می‌خواستند همان نسخه‌ای را که برای تجزیه و آشوب در عراق و سوریه پیچیدند، برای ایران اسلامی نیز تجویز کنند، ولی بصیرت ملت ایران و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که این توطئه و فتنه شیطانی و پیچیده را برملا کرد.

وی با تأکید بر اینکه از مدت‌ها پیش دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان مترصد فرصتی برای ایجاد اغتشاش در کشور بودند، عنوان کرد: در اعترافات اغتشاشگران و نیز امکانات و تجهیزاتی که از آنان به دست آمده است، دست داشتن سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای بیگانه در آشوب‌های اخیر به خوبی عیان است.

حجت الاسلام نبوی یادآور شد: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد یک فتنه در کشورمان استفاده می‌کنند و در سال‌های اخیر نیز شاهد افزایش تلاش‌های آنان علیه تمامیت ارضی کشور بوده و هستیم.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء(ص) سنندج یادآور شد: دشمن می‌داند که ملت ایران ید واحده‌ای هستند که هرگز نمی‌توان اختلافی میان آنان به راه انداخت، ولی با این وجود با داشتن امیدهای واهی و عبث، همچنان به فتنه گری ادامه می‌دهد و این ما هستیم که باید در برابر معاندین با بصیرت عمل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha