جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کارشناس سیاسی

کارشناس سیاسی گفت: مسئله اصلی در این فتنه اخیر از بین بردن بنیه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دینی کشور بود و لازم است طلاب، روحانیون و خواص جامعه برای خنثی سازی فتنه های احتمالی بیش از گذشته آماده باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، لعیا زادسرو امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: بنای اغتشاشات اخیر به هیچ وجه بر سر مسئله حجاب نبود بلکه دشمن هویت نظام مبتنی برمکتب اسلام‌ ناب محمدی را نشانه رفته بود.

وی اضافه کرد: وجه مشترک همه فتنه هایی که در این ۳۰ سال اتفاق افتاده حمایت جریان های معاند خارجی، خشونت سازمان یافته، حمله به مراکز حساس و سازماندهی و آموزش دهی آشوبگران بوده است.

کارشناس سیاسی ادامه داد: فتنه و آشوب های اخیر ابعاد متعددی داشت که دشمن بر روی آن برنامه ریزی کرده بود و فوت مهسا امینی فقط بهانه ای برای آتش گرفتن این فتنه بود و دشمن با برنامه ریزی از قبل طراحی شده از یک حادثه برای تضعیف انقلاب اسلامی و حمله به حاکمیت ملی استفاده کرد.

وی در پایان گفت: مسئله اصلی در این فتنه اخیر از بین بردن بنیه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دینی کشور بود و لازم است طلاب، روحانیون و خواص جامعه برای خنثی سازی فتنه های احتمالی بیش از گذشته آماده باشند و با تبیین و روشنگری دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام بگذارند.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha