جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت سرهنگ داود عبداللهی، شهید مدافع امنیت را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شهادت شهید گرانقدر سرهنگ داود عبداللهی شهید مدافع امنیت ایران اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ))

((و به آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نگویید، بلکه آنان دارای حیات‌اند، ولی شما کیفیت آن حیات را درک نمی‌کنید))

((سوره بقره/ ۱۵۴))

فیض عظمای شهادت، اصلی‌ترین راه برای رسیدن به قرب الهی است.

شهید با عبور از این گذرگاه به مقام و مرتبه‌ای می‌رسد که فقط با شهادت در راه خدا می‌توان به آن جایگاه و منزلت بلند مرتبه رسید.

شهید با شهادتش به آرزویش می‌رسد و مسیر را به کسانی می‌آموزد که دل به ارزش‌های اسلامی و انسانی سپرده‌اند و سرافرازی و سربلندی را برای ملتش به ارمغان می‌آورد.

شهید والامقام سرهنگ داود عبداللهی پس از سال‌ها مجاهدت و فداکاری و برقراری نظم و امنیت و مبارزه با ضد انقلاب و آشوبگران تجزیه طلب به همرزمان شهیدش پیوست و روح بلند مرتبه‌اش در آغوش ارواح دیگر شهدای عزیز آرام گرفت.

وقایع و حوادث این روزها و شهادت فرزندان این ملت از نیروهای مسلح و فرماندهی انتظامی و جوانان بسیجی و انقلابی، ملت ما را در راهش راسخ‌تر و محکم‌تر کرده و قطعاً انتقام عزیزان شهیدش را از آن دشمنان خواهد گرفت.

 از عموم مردم شهید پرور شهرستان خرم آباد، هیئت‌های مذهبی و رزمندگان اسلام، جوانان بسیجی و انقلابی و حزب الهی، خانواده‌های شهدا و جانبازان و نهادها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی درخواست می‌کنم در مراسم تشییع این شهید والامقام شرکت فرمایند.

از خداوند متعال برای دو شهید گرامی سرهنگ داود عبداللهی و شهید استوار یکم فرید کرم پور حسنوند، علو درجات و برای خانواده آن عزیزان و کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha