پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عکس

حوزه/ سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در پیامی شهادت شهید مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه ،مهدی توکلیان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در پیامی شهادت شهید مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی را تسلیت گفت.

متن پیام مهدی توکلیان به این شرح است:

دوازدهمین روز مهرماه سال ۱۴۰۱ در تقویم مناسبت‌های مردم شریف و شهیدپرور قم یادآور خاطرات تشییع شش هزار و نود شهید این سرزمین را زنده می‌کند. پیکر جوان جهادی و فعال فرهنگی شهید طلبه مهدی زاهدلویی، در حالی بر دوش همشهریان و هم‌میهنان خود به سوی ارامگاه ابدی او مشایعت می‌شود که دشمنان قسم خورده دین و نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود سعی دارند تا حضور فعالانه و مجاهدت‌های مظلومانه مدافعان امنیت و سربازان بسیجی و نظامیان این خاک پاک را تضعیف کنند . شهیدان همواره در طول تاریخ تشیع، جلوه‌گر اندیشه، تفکر ناب و عرصه‌ی نمایش و احساس ظریف و باریک بین انسانیت و ارزش‌های اسلامی و انسانی بوده است و انسان در مسیر این تلاش به زبانی جهانی دست یافته است که در بی‌توجهی تمام به مرزهای جغرافیایی؛ تمدن‌ها و فرهنگ‌های گوناگون با انسان‌های دیگر ارتباط برقرار کرده و حیطه تاثیر خود را تا اعماق تاریخ نفوذ داده است.

شهادت هنر مردان الهی است و نسل جوان ایران اسلامی نسلی آگاه با بصیرت و با معرفت نسبت به پاسداری از حریم اعتقادات و مبانی ارزشی خود در هر سرزمینی سراز پا نشناخته و عاشقانه برای دفاع از حریم وطن و مرزهای ارزشمند اعتقادی و جغرافیای مقاومت و ایران اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه می‌کوشد.

شهید جوان جهادی عضو فعال کتابخانه امام علی علیه السلام نهاد کتابخانه‌های استان قم نمونه بارزی از جوانان مشتاق به علم آموزی و مروجان فرهنگ کتابخوانی و کتاب بود که خاطرات خوشایندی را با اخلاق و منش خویش به یادگار گذاشت .نهاد کتابخانه های عمومی کشور شهادت سرباز مدافع امنیت ،جوان جهادی جبهه فرهنگی، شهید مهدی زاهدلویی را به مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی و خانواده معزز و همرزمان و هم‌سنگران او در جبهه فرهنگی و فعالیت‌های جهادی تبریک و تسلیت عرض نموده و از ایزد متعال توفیق پیروی از راه پرفروغ و تابناک شهیدان را مسالت دارد.
مهدی توکلیان
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم
۱۱ مهر

تنظیم: بهزاد محمد باقری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha