جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای امنیت

حوزه/ استاندار لرستان در پیامی شهادت شهید مدافع امنیت داوود عبداللهی که توسط اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،فرهاد زیویار،استاندار لرستان در پیامی شهادت سرهنگ داوود عبداللهی از شهدای مدافع امنیت را تسلیت گفت.

متن پیام استاندار لرستان به این شرح است:

شهادت سرهنگ داوود عبدالهی به دست اغتشاشگران معاند که رویای شوم گسست و تجزیه میهن اسلامی را در پستوهای اذهان فاسد خود می‌پرورانند دلیلی بر مشخص شدن تبعیت بی، چون و چرای این مزدوران از طرح‌های شیطانی اتاق عملیات موساد و سیا به منظور تجزیه‌ی ایران اسلامی می‌باشد.

شهید عبدالهی اولین فرزند لرستان نبوده که جان پاکش را در راه امنیت و یکپارچگی ملت بزرگ ایران تقدیم می‌کند و آخرینش نیز نمی‌باشد.

شهید عبداللهی فرزندی از فرزندان ملت تمدن ساز ایران اسلامی است که برای حراست از امنیت این مرز و بوم در برهه‌های تاریخی به مسئولیت انقلابی و ملی خود عمل کرده و جان در گرو آرامش ملت نهاده اند. 

بی تردید ملت ایران ثابت کرده است قدردان این خون‌های پاک بوده و این اقدامات کوردلانه را برنتابیده و تجزیه گران و تروریست‌ها و اغتشاشگران خشن را تنبیه خواهد کرد.

قطع به یقین قاطبه ملت ایران اسلامی خواستار برخورد قاطع با این عناصر مزدور هستند که با سو استفاده از شرایط پیش آمده، در ریختن خون پاک مدافعان امنیت و حتی شهروندان عادی این مملکت ابایی ندارند و غرش موشک‌های سپاه پاسداران بر فراز پایگاه‌های این تروریست‌ها (در اقلیم کردستان عراق) پاسخ به بخشی از این خواسته عمومی ملت ایران است.

اینجانب شهادت سرهنگ داوود عبداللهی را محضر ملت انقلابی ایران و همرزمان و خانواده این شهید و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان لرستان، خصوصا مردم ولایی شهرستان سلسله تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha