جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین عباس اسکندری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیر کل اوقاف استان قم با صدور پیامی، شهادت مدافع امنیت قم شهید مهدی زاهدلویی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیر کل اوقاف استان قم با صدور پیامی، شهادت مدافع امنیت قم شهید مهدی زاهدلویی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

شهادت مظلومانه و غم‌انگیز سرباز ولایت و مدافع سرافراز امنیت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی در درگیری با عناصر آشوب طلب و هتاکان به حریم مقدسات، موجب تأسف و تأثر گردید.

در شرایطی که منافقان کوردل و دشمنان دیرینه ملت به دنبال فرصتی بودند تا خوی پلید خود را بار دیگر به نمایش بگذارند و در پی ایجاد اغتشاش اقدامی هرچند کوچک در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند با هوشیاری مردم انقلابی و همیشه در صحنه پایتخت انقلاب، این بار نیز طعم شکست را چشیدند هرچند که در این میان یکی از بسیجیان و خدام افتخاری امامزاده سیدمعصوم علیه السلام که توفیق خدمت به زائران این بقعه متبرکه را داشت، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اینجانب ضمن محکومیت فتنه اخیر، شهادت مدافع امنیت، طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی را محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید و خانواده‌های معظم شهدا و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha