شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه بندرخمير

حجت الاسلام صالحی تاکید کرد: نبض امنیت و آرامش قلوب افراد جامعه در مواجهه با هر چالش امنیتی را باید در گرو مجاهدت دستگاه انتظامی و همه عزیزان امنیتی که در این عرصه تلاش می‌کنند دانست.

حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آیه ۳۴ سوره محمد، اظهار داشت: برای انسان در مسیر رسیدن به کمال مراتبی وجود دارد که ایستادگی و پافشاری بر اصولی است که خدای رحمان ترسیم فرموده یکی از مهمترین شاخص های تکلیف مداری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خمیر با اشاره به اغتشاشات اخیر که با هدایت دشمن رقم خورد، گفت: با هوشمندی و مجاهدت نیروهای مقتدر انتظامی و امنیتی کشور و حضور مردم بصیر فتنه خاموش شد، اما نباید از اثرات وضعی این حوادث غفلت کرد.

صالحی ادامه داد: همچنان که در گوشه های محدودی در شهرهای مختلف هم چنان عده ای سعی در هنجار شکنی و پافشاری بر عادی سازی بی حجابی دارند، مهمترین وظیفه در این میدان برعهده مردم است که با توجه به وظیفه دینی توصیه به حق و تواصی را فراموش نکنند و امربه معروف و نهی از منکر را به عنوان برجسته ترین وظیفه خود بدانند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه دولت و مجلس در پیگیری و تحقق شبکه ملی اطلاعات را نباید فراموش کرد. امروز یکی از پایه های قوی شدن مدنظر مقام معظم رهبری قدرتمند شدن در عرصه مجازی است و این مهم محقق نخواهد شد مگر با ایجاد زیر ساخت لازم برای پلتفرم های داخلی و توسعه شبکه های ارتباطی.

صالحی تأکید کرد: نبض امنیت و آرامش قلوب افراد جامعه در مواجه با هر چالش امنیتی را باید در گرو مجاهدت دستگاه انتظامی و همه عزیزان امنیتی که در این عرصه تلاش می‌کنند دانست.

وی در پایان گفت: مردم غیور ایران قدردان تلاش های فرزندان‌ خود در نیروی انتظامی هستند و قطعا اجازه تضعیف اقتدار آن را به دشمنان انقلاب نخواهند داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha