دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
در جمع طلاب جدید الورود مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد،

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بر جهاد تبیین اظهار کرد: نشر علم در این زمان از مصادیق جهاد تبیین است و شناخت شبهات و تبیین آن برای دیگران و فعالیت در فضای مجازی از وظایف طلاب محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی روز گذشته در نشست طلاب خواهر بهابادی که در سالن امام خمینی(ره) مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد، به فضیلت نماز شب اشاره و بیان کرد: خیر دنیا و آخرت در نماز شب است  و از این فضیلت نباید غفلت کرد .

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) بر جهاد تبیین اظهار کرد: نشر علم در این زمان از مصادیق جهاد تبیین است و شناخت شبهات و تبیین آن برای دیگران و فعالیت در فضای مجازی از وظایف طلاب محسوب می شود.

این مسئول حوزوی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی کشور و درگذشت خانم مهسا امینی تصریح کرد: در این ماجرا،  عده ای حتی از خواص، بدون تحقیق و بررسی و قبل از روشن شدن ماجرا، با سخنان خود سبب تشویش اذهان عمومی شدند و لازم است افراد با بصیرت و بررسی و روشن شدن ابعاد ماجرا، سخن بگویند تا سبب گمراهی افراد نشوند.

وی در پایان مطالعه کتاب های  «کهکشان نیستی»، «چهل حدیث امام خمینی(ره)» را به طلاب توصیه کرد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha