شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ال

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: یک مسئول اداره در حالی که وقت کافی دارد نباید به ارباب رجوع و فردی که از روستا یا راه دور به او مراجعه می کند بگوید "امروز فرصت ندارم برو فردا بیا".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، شامگاه دوشنبه در هفتمین جلسه شورای اداری کاشان همراه با آیین تکریم و معارفه معاونان فرمانداری، اظهار داشت: مسئولان باید بدانند که امام زمان(عج) ناظر خدمات آنها به نظام و مردم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان، امام زمان(عج) را مظهر خداوند متعال دانست و با بیان اینکه مسئولان امام زمان (عج) را همیشه ناظر خدماتشان به مردم بدانند، برلزوم حل مشکلات ارباب رجوع در ادارات تاکید و تصریح کرد: یک مسئول نظام اسلامی ایران در حالی که وقت کافی دارد نباید به ارباب رجوع و فردی که از روستا یا راه دور به او مراجعه می کند بگوید "امروز فرصت ندارم برو فردا بیا".

امام جمعه کاشان، میز و صندلی که مسئولان برآن تکیه زده اند را ثمره خون هزاران شهید دانست و یادآور شد: مدیران یادشان نرود که برای استقرار نظام اسلامی ایران بیش از ۲۵۰ هزار شهید داده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر خدمت رسانی بی منت مسئولان به مردم ، عنوان کرد: مسئولان وقتی مسئولیتی را عهده دار شدند باید محکم و استوار در جهت خدمت رسانی بی منت به مردم تلاش کنند.

وی به حضور عده ای ناآگاه در اعتشاشات اخیر اشاره و تصریح کرد: کسی که در اعتشاشات به کشور لطمه می زند یک گناه اجتماعی را مرتکب شده است، لذا این اقدام یک گناه فردی نیست که با استغفار برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان کسانی با شرکت در اغتشاشات به مملکت لطمه می زنند باید از تمام مردم و مومنین جهان حلالیت بطلبند، تصریح کرد: به تعبیر امام راحل عظیم الشان، انقلاب اسلامی ایران آغاز حکومت الله بر جهان و آرزوی ۱۲۴ هزار پیغمبر است و اگر لطمه ببیند نه فقط مردم ایران بلکه تمام مومنین جهان لطمه خواهند دید.

وی، معاونین فرماندار و تک تک مدیران شهرستان کاشان را کمک کار فرماندار دانست و بر لزوم استفاده از تجربیات مدیران قبلی در حل مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: معاونین جدید فرماندار کاشان از تجربیات معاونین قبلی به عنوان سرمایه های ارزشمند کمک بگیرند .

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از خدمات معاونین قبلی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، هادی اکبری به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و جواد مزروعی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری معرفی شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha