جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدجمال حسینی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: دشمنان بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر این انقلاب، هنوز متوجه نشده‌اند که آرزوی تجزیه ایران، رویایی بیش نیست و تحقق آن امری محال و دور از منطق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی عصر امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب و روحانیون سنندجی، اظهار داشت: از ابتدای اسلام تا به امروز هم فتنه بوده و هم فتنه‌گر، لذا باید همواره در برابر این امر با بصیرت و هوشیاری عمل کنیم.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: در اغتشاشات اخیر که در کشور روی داد، به عینه شاهد مدیریت و دخالت کشورهای بیگانه و متخاصم بودیم، این کشورها با هزینه‌های بسیار تلاش داشتند که ایران را به سرنوشت عراق و سوریه دچار کنند، ولی در محاسبات خود دچار اشتباهات بسیار بزرگی شدند.

وی یادآور شد: نظام اسلامی با انتقاد و مطالبه‌گری مخالف نیست، بلکه انتقاد سازنده را امری مفید برای توسعه و رشد می‌داند، اما اینکه عده‌ای به کف خیابان بیایند، نظم عمومی را بر هم بزنند، به اموال عمومی و دولتی آسیب وارد کنند و بدتر از آن حافظان امنیت را مورد ضرب و شتم قرار دهند، این امر دیگر مطالبه‌گری نیست، بلکه فتنه و آشوبگری است.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه نظام با اغتشاشگران با کمال انصاف و خویشتنداری برخورد کرد، گفت: متأسفانه برخی از سلبریتی‌ها که نام و نشان خود را مدیون مردم ایران هستند، به صورت غیررسمی لیدر این اغتشاشات بودند که کار این عده را باید نمک نشناسی آنان دانست.

استاد حوزه علمیه با اشاره به حادثه تروریستی در زاهدان خاطر نشان کرد: دشمن در عملیات تروریستی خود در زاهدان به دنبال ایجاد یک جنگ قومیتی و مذهبی بود و از سوی دیگر می‌خواست که این حادثه را به وقایع اخیر کردستان گره بزند، ولی بازهم در این نقشه شکست خورد و علت این شکست هم بصیرت و دشمنی شناسی ملت ایران بود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از عمر این انقلاب، هنوز متوجه نشده‌اند که آرزوی تجزیه ایران، رویایی بیش نیست و تحقق آن امری محال و دور از منطق است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha