جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اغتشاشات

حوزه / مدیریت حوزه علمیه کاشان پیرامون حوادث اخیر بیانیه ای صادر کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در این بیانیه آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ

دشمن فرصت طلب که هر سوژه ای را بهانه مشروعیت حرکت دانسته و برای دستمالی قیصریه آتش می‌زند این بار و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید،کشاندن آشوب را به کف خیابان و از آنجا به مراکز علمی ودانشگاهی را در دستور کار خود قرار داده تا قشر فرهیخته را درگیر و حرکت انتحاری خود را به ایشان گره زده تا مشروعیتی خیالی برای خود بسازد.

بدیهی است که فرهیختگان جامعه، خاصه اساتید و دانشجویان آگاه، دست پشت پرده دشمن را با پوشش جوانان وطن، خوانده و با بصیرت همیشگی خود فتنه نو خاسته را تشخیص داده و با برخورد مناسب به زباله دان تاریخ افکنده و سربلندی خود را رقمی جدید و تاریخی خواهد زد.

فرامین و سخنان مهم امام انقلاب در جمع نیروهای نظامی و انتظامی کشور برای همگان فصل الخطاب بوده و امید می رود تمامی گرفتاران توطئه، مفهوم آن را بفهمند.

تجربه مهار فتنه در ادوار دیگر که قدرت و اقتدار کشور کمتر از وضع موجود بود و امروز را نمی توان با قبل مقایسه کرد،نشان داد که این انقلاب در جبهه بدر می جنگد نه در تنگه احد. (وَلَقَدْ نَصَرَکُمُ اللَّهُ بِبَدْرٍ). روحانیت خدوم و آگاه، امت شهید پرور و بصیر، نیروهای خدوم انتظامی، در کنار هم و با اقتدارفتنه هایی را پشت سر گذاشته اند که فراتر از تصور دشمنان بوده و اکنون نیز همین است.

ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و عرض خدا قوت به ایشان و تقدیم تشکر امت و عرض تسلیت یاران سفر کرده‌شان، آرزوی سربلندی و اقتدار و عزت برای تمامی آنان داشته و سلامت ایشان را از درگاه الهی مسئلت دارم.

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha