پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان ظهر امروز به همراه فرمانده انتظامی استان و مدیر کل بنیاد شهید استان، با حضور در منزل یکی از پرسنل فراجا که در اغتشاشات اخیر مجروح شده بود، ضمن عیادت، از اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین امنیت جامعه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز به همراه فرمانده انتظامی استان و مدیر کل بنیاد شهید استان، با حضور در منزل یکی از پرسنل فراجا که در اغتشاشات اخیر مجروح شده بود، ضمن عیادت، از اقدامات صورت گرفته در راستای تامین امنیت جامعه تقدیر کرد.

امام جمعه همدان با تبریک آغاز هفته فراجا، اظهار داشت: بنده از طرف خودم و همه مردم از زحمات و خدمات فراجا که در طول سال و در عرصه‌های مختلف، در حال خدمت رسانی به مردم هستند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، در اغتشاشات اخیر، ملت و فراجا مظلوم واقع شدند، گفت: انتظار بر این بود که برخی از خواص در اظهار نظرها نسبت به اتفاقی که رخ داد، عجله نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به رشادت‌های نیروی‌های انتظامی و امنیتی، خاطر نشان کرد: اگر کسانی که متولی امنیت کشور هستند، روی تخت باشند و مصدوم شوند، هیچ‌کس در جامعه امنیت نخواهد داشت.

وی افزود: در همه جای دنیا، نسبت به پلیس حریم نگه داشته می‌شود و لازم است تا امروز قدردان نیروهای‌های انتظامی و پلیس و امنیتی خود باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تضعیف فراجا و نیروهای امنیتی را خیانت به کشور دانست و گفت: با وجود اغتشاشات اخیر خیلی از خانواده‌ها احساس امنیت سابق را ندارند، چرا که نا امنی برای همه ایجاد می‌شود و کسی جدا از این داستان نیست.

وی با تأکید بر اینکه امنیت امروز اتفاقی نیست، یادآور شد: امنیت امروز، مرهون زحمات و خدمات همه کسانی است که با تمام وجود به دنبال ایجاد آسایش و رفاه و امنیت در کشور هستند.

امام جمعه همدان با آرزوی سلامتی برای همه افراد آسیب دیده در حوادث اخیر، گفت: برای انسان دردمند است که شهروندی به هر دلیل در این کشور آسیب ببیند.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در خارج از کشور در راحتی نشسته‌اند، کشور و مردم را تشویق به ناامنی می‌کنند، یادآور شد: همه مردم عزیز، شهروند این کشور و هموطن هم هستیم، نباید اجازه دهیم کشور به سمت اختلاف حرکت کند.

عیادت امام جمعه همدان از مجروحان فراجا در اغتشاشات اخیر / تضعیف فراجا و نیروهای امنیتی خیانت به کشور است

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی استان همدان نیز در این دیدار، با تاکید بر اینکه وظیفه فراجا، حفظ و برقراری نظم و امنیت در کشور است، اظهار داشت: در مسائل اخیر فراجا با جدیت در مقابل کسانی که به جان، مال و ناموس مردم تعدی کردند، ایستاد و نظم و امنیت را در جامعه برقرار کرد.

وی افزود: کسانی که در مقابل نیروهای نظامی و انتظامی گاهی سنگ پراکنی کردند، اگر روزی خود آنها مورد تعدی افراد دیگری قرار گیرند، این پلیس است که حامی شما خواهد بود و از شما دفاع خواهد کرد، چرا که این وظیفه ذاتی ما است.

سردار امیری با بیان اینکه فراجا با تمام توان در خدمت مردم است، گفت: این موضوع را به عینه مشاهده می‌کنیم و نمونه آن نیز سروان کرمی است که امروز بر روی تخت خوابیده و با وجود آنکه در نبرد با اشرار در مرزهای شرقی جانباز شده بود، اما داوطلبانه در میدان حاضر شد و قلبش برای خدمت به مردم می‌طلبد.

عیادت امام جمعه همدان از مجروحان فراجا در اغتشاشات اخیر / تضعیف فراجا و نیروهای امنیتی خیانت به کشور است

در شروع این دیدار نیز سرهنگ حسن حیدری معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان همدان، با اشاره به اینکه سروان کرمی ۶ بار در نبرد با اشرار در منطقه سیستان و بلوچستان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جز جانبازان فراجا است، اظهار داشت: سروان کرمی داوطلبانه با حضور در یگان امداد در خدمت مقدم خدمت به مردم حاضر شد و در اغتشاشات اخیر نیز با سلاح گرم اغتشاشگران مجروح شد.

وی با اشاره به اینکه سروان کرمی، از حافظان قرآن کریم نیز می‌باشد، گفت: وی به تازگی از بیمارستان مرخص شده است و امروز به مناسبت آغاز هفته فراجا با حضور در منزل، از خدمات و تلاش‌های سروان کرمی تقدیر خواهیم کرد.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه شعار هفته فراجا، پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس است، یادآور شد: سروان کرمی نیز در راستای همین شعار مجروح شده است و این افتخار ما است که برای دفاع از ارزش‌ها، ولایت و امنیت کشور و مردم، آماده خدمت هستیم.

عیادت امام جمعه همدان از مجروحان فراجا در اغتشاشات اخیر / تضعیف فراجا و نیروهای امنیتی خیانت به کشور است

گفتنی است در پایان این دیدار نیز نماینده ولی فقیه در استان همدان، اذان و اقامه را در گوش نوزاده تازه متولد شده سروان کرمی اقامه کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha