دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: امروز دشمنان این انقلاب به ویژه تکفیری ها، مکتبی ها و... وحدت ملت ایران را نشانه گرفته اند تا جایی که شب نامه هایی به اسم علمای اهل سنت در سطح استان کردستان توزیع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی شامگاه چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: امام راحل برای وحدت بیشتر بین مسلمین و یادآوری این مهم ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری فرموده اند.

امام جمعه قروه ادامه داد: امسال حوادث و دشمنی های معاندان باعث شده است که هفته وحدت بسیار ویژه ای در استان فرهنگی کردستان داشته باشیم و با اجرای برنامه های متنوع و البته پرمحتوا زمینه تقریب و وحدت بیشتر برادران دینی در این خطه را فراهم کنیم.

استاد حوزه با اشاره به اینکه دشمنان توهم «شکاف مذهبی» در استان کردستان را دارند، عنوان کرد: مردم اهل سنت کردستان قرن هاست که در کنار برادران تشیع خود زندگی مسالمت آمیز و توأم با مهربانی و عطوفت دارند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه یادآور شد: از ۲۸ هزار شهیدی که از ابتدای انقلاب تا امروز در این استان به شهادت رسیده اند، بیش از ۵۴۰۰ نفر آنها اهل سنت و کردستانی بودند که این نشان از غیرت مردم این دیار دارد.

امام جمعه قروه گفت: یکی دیگر از افتخارات مردم کردستان این است که قبل از تشکیل سپاه و بسیج، نیروهای پیشمرگ کُرد مسلمان اهل سنت در این استان برای مبارزه با عناصر فتنه و دشمن ایجاد شد.

استاد حوزه بیان داشت: بی گمان نظام اسلامی هرگز ایثارگری های مردم کُرد و اهل سنت کردستان در خدمت به انقلاب و مبارزه علیه دشمنان را فراموش نخواهد کرد.

حجت الاسلام رستمی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب به ویژه تکفیری ها، مکتبی ها و... وحدت ملت ایران را نشانه گرفته اند تا جایی که شب نامه هایی به اسم علمای اهل سنت در سطح استان کردستان توزیع می کنند. با تحقیقاتی که از سوی دستگاه های مرتبط به دست آمد، منشاء این شب نامه ها به نام علمای اهل سنت توزیع می شد، کشورهای متخاصم و سرویس های جاسوسی بیگانه بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha