جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / برپایی میز خدمت با حضور وزیر نفت در نماز جمعه اهواز

امام جمعه اهواز گفت: تلاش دشمن این است که با استفاده از فضای مجازی و رسانه و حضور برخی افراد خودفروخته، ایران قوی را به عنوان ایران ضعیف نشان دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: هیچ چیزی مثل محبت نمی تواند انسان را در سطح تراز و مورد توقع قرآن کریم و اهل بیت(ع) قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ایجاد مودت و رحمت است که می تواند قوام خانواده را کاملا مستحکم کند. آنچه هم می‌تواند خانواده را به چالش بکشد، بد اخلاقی است.

وی بیان کرد: انسان در محیط خانواده است که پا روی نفس خود می‌گذارد و با این پا گذاشتن ها به درجه های عالی معنوی راه پیدا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: وقتی خانواده و فرهنگ سازان جامعه از مسئولیت اولیه خود یعنی تربیت فرزند صالح غافل شدند شاهد اتفاقات اخیر می باشیم. متاسفانه در سه سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا به سمت فضای مجازی سوق داده شدند اما مدیریت نشد.

امام جمعه اهواز با گلایه از برخی از شخصیت های هنری و ورزشی، گفت: اینها که به واسطه انقلاب اسلامی به چهره تبدیل شده اند در این اتفاقات خواسته یا ناخواسته به عمله آنها تبدیل شده اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مناسبت های هفته جاری و تبریک این مناسبت ها، گفت: دلیل حمله به نیروی انتظامی تضعیف و تهاجم به اقتدار نیروهای مسلح است اما شاهد درخشش آنها در قضایای اخیر بودیم.

وی با اشاره به ایران اسلامی قدرتمند، خاطرنشان کرد: هدف دشمن برای ایجاد ناآرامی خشونت بار از سرِ درماندگی غرب است. تلاش دشمن این است که با استفاده از فضای مجازی و رسانه و حضور برخی افراد خودفروخته، ایران قوی را به عنوان ایران ضعیف نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: ایران قدرتمند بود که مانع شد به کشوری همچون یمن و لیبی تبدیل نشود و ناامنی در آن ایجاد نشود.

امام جمعه اهواز درخصوص تبدیل بحران ها به فرصت ها، اظهار داشت: تلاش حداکثری در جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت بخشی به مردم از مهم ترین شروط این مقوله می باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: بدون فوت وقت با روحیه و مدیریت جهادی شبکه ملی اطلاعات ایجاد شود، البته با دقت و سنجش لازم صورت گیرد تا به جای شبکه عاریه ای دشمن اتفاق بیفتد.

وی با قدردانی از امت بصیر ایران اسلامی حضور در صحنه های مختلف، اظهار کرد: خداوند متعال دو نعمت بزرگ به ایران اسلامی داده و آن امام و امت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha