جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه بین المللی beyond۲۰۲۲ کشور یونان

حوزه/ مدیر اجرایی مؤسسه دانش بنیان حوزوی به سوی بیداری گفت: این مؤسسه تنها شرکت‌کننده ایرانی نمایشگاه بین المللی beyond۲۰۲۲ کشور یونان بود که حضور موفق و مؤثری داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حسن سلیمانی طادی مدیر اجرایی مؤسسه دانش بنیان حوزوی به سوی بیداری از حضور این شرکت در نمایشگاه بین المللی beyond۲۰۲۲ کشور یونان خبر داد.

مدیر اجرایی موسسه دانش بنیان به سوی بیداری گفت: موسسه به سوی بیداری با هدف توسعه رسانه های دیجیتال و ایجاد پلتفرم های آموزشی بین المللی در سال ۱۳۹۹ با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه‌های علمیه فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: فعالیت عمده این موسسه دانش بنیان حوزوی تلاش برای ایجاد یک پلتفرم آموزشی چند زبانه مبتنی بر استفاده از فناوری های نوین برای آموزش مخاطبین اعم از جوانان،دانشجویان و خانواده ها بوده است که تاکنون چندین دوره نیز برگزار نموده است.

سلیمانی طادی گفت: مدل آموزش و تولید محتوا و پلتفرم اختصاصی موسسه دانش بنیان به سوی بیداری به عنوان یک نوآوری دانش بنیان در نمایشگاه beyond۲۰۲۲ که یکی از بزرگترین نمایشگاه های معرفی استارتاپ های دانش بنیان در زمینه تکنولوژی های دیجیتال می‌باشد، ارائه شد.

وی گفت: این نمایشگاه که هرساله برپا می‌گردد، در سال جاری در کشور یونان با حضور ۴۰۰ شرکت از سراسر جهان برگزار گردید و مؤسسه دانش بنیان حوزوی به سوی بیداری تنها شرکت‌کننده ایرانی این نمایشگاه بین المللی بود.

مدیر اجرایی موسسه دانش بنیان به سوی بیداری در پایان افزود: این نمایشگاه‌ها به صورت b۲b برگزار می‌گردد و مدیران شرکت‌ها و نهادهای خدماتی مختلف با یکدیگر آشنا می‌گردند که فواید بسیار زیادی برای جذب بازارهای جدید، نیاز سنجی و ارتقای محصولات، رایزنی و گفتگو برای همکاری های مشترک و جذب سرمایه گذار خارجی خواهد داشت.

گفتنی است نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان موسوم به BEYOND قرار است از ۷ مهر ماه ۱۴۰۱ به مدت سه روز در کشور یونان برگزار گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha