دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اغتشاشات

حوزه/ مطالبه گری و اعتراض در قانون اساسی اجازه داده شده، ولی هیچ قانونی اجازه اغتشاش، آتش زدن و کشتن را نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، رمضانعلی غلامرضایی، کارشناس سیاسی، صبح امروز در نشست روشنگری سیاسی ویژه طلاب و دانش آموزان پایه دهم مدرسه علمیه اهل بیت علیهم السلام ملک شهر گفت: جوامع غربی در راستای منافع خود با ملتهای مسلمان مقابله می کنند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: امروز که با گذشت ۳۴ سال از جنگ تحمیلی؛ یک جوان ۳۴ ساله کمترین اطلاعاتی در مورد جنگ و انقلاب و حوادثی که انقلاب پشت سر گذرانده است، ندارد.

وی ادامه داد: با وقوع انقلاب اسلامی همه دنیا متحد شدند تا انقلاب نوپا را از بین ببرند، اما رزمندگان جان برکف دفاع مقدس هشت سال از مرز و بوم کشور دفاع کردند و بعد آن، سال ۷۸فتنه جریان کوی دانشگاه و سال ۸۸ فتنه تقلب در انتخابات را راه انداختند و فتنه سالهای ۹۶ و ۹۸ و اکنون با جریان فوت مهسا امینی برای مقابله با حجاب آشوب و ناامنی به راه انداخته اند.

کارشناس سیاسی ادامه داد: مطالبه گری و اعتراض در قانون اساسی اجازه داده شده، ولی هیچ قانونی اجازه اغتشاش، آتش زدن و کشتن را نمی دهد و این کارها با هدف تجزیه ایران و نابودی آن صورت می گیرد.

غلامرضایی یادآور شد: امروز دشمن به قصد نابودی کشور با استفاده از ابزار فضای مجازی و همچنین حمایتهای نابخردانه چهره های ورزشی و هنری فتنه کنونی را ترتیب داده است.

وی در پایان گفت: ایران کشوری است که همه قومیت های مختلف را در کنار هم نگهداشته است و در جنگ تحمیلی ۴۰۰۰ شهید از اقوام مختلف داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha