دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علاالدین حسین

حوزه/ یک جوان مسیحی در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) شیراز به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری صبح امروز در مراسم تشرف یک جوان مسیحی به دین مبین اسلام که در حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شد، ضمن تبریک به این شخص برای تشرف به اسلام، اظهار کرد: دین اسلام مکتب مهر محبت خدمت به انسان ها است.

وی در ادامه با تصریح اینکه خدمت به انسان شعار اصلی دین اسلام است، اضافه کرد: با توجه به همین روحیه ای که در اسلام است دشمنان آن همیشه سعی دارند واقعیت اسلام را به گونه ای دیگر نشان دهند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: دشمنان سعی در خشن نشان دادن دین اسلام دارند و نمونه آن گروه های تروریستی همچون داعش است که دست پرورده دشمنان هستند.

وی خاطرنشنان کرد: اگر نگاهی به آیات قرآن کریم داشته باشم در تمام قرآن ملاحظه می کنید که اسلام انسان ها را به دوستی، تعامل و کمک به دیگران دعوت می کند و از دشمنی و ظلم همیشه تبری می جوید.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری ضمن توصیه به قرائت قرآن کریم، بیان کرد: هرجا سؤالی در خصوص مسائل دینی یا قرآنی پیش آمد می توانید در فضای مجازی از متخصصین آن بپرسید، همانگونه که هر حرفه ای افرادی در آن تخصص دارند، در مسائل دینی نیز افرادی هستند که تخصص دارند، از این رو می توانند پاسخگوی مسائل و شبهات باشند.

وی افزود: کتاب قرآن تنها کتابی است که برای سلامت و هدایت بشر از دوران بچگی تا زمان مرگ انسان برنامه هدایت گونه دارد تا بتواند زندگی سراسر با نشاطی داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha