دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اراک

حوزه/ کارشناس سیاسی و امنیتی در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) اراک گفت: اغتشاشات اخیر با طراحی و با برنامه ریزی قبلی بوده و مرگ مهسا امینی تنها بهانه ای برای اجرای پروژه اغتشاشات بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز نشست بصیرتی سیاسی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) اراک برگزار گردید .

سرهنگ بیاتی از کارشناسان سیاسی و امنیتی در این نشست گفت: اغتشاشات اخیر با طراحی و با برنامه ریزی قبلی بوده و مرگ مهسا امینی تنها بهانه ای برای اجرای پروژه اغتشاشات بود.

کارشناس سیاسی امنیتی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر با برنامه ریزی قبلی صورت گرفته است و تفاوت هایی با فتنه های سال های قبل داشته خاطر نشان کرد در فتنه های قبل حضور نیروی انتظامی در صحنه خود آبی بود که برآتش اغتشاشات ریخته می شد اما در این ماجرا منفورکردن چهره پلیس و درگیری با این نیروها خود در دستور کار دشمن بود.

بیاتی اظهار کرد : ایجاد فضای دو قطبی از اهداف دشمن است که مردم باید هوشیار باشند و حضور رسانه و شستشوی مغزی و در نتیجه حضور نوجوانان کم سن در این ماجرا از مسائلی است که نقش رسانه و فضاهای بی چارچوب مجازی در کشور را نشان می دهد. همچنین اعتراضات خارج نشین های ایرانی در مقابل سفارتخانه ها از موارد جدیدی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی پیروی از ولایت و داشتن بصیرت و نظارت دقیق تر بر فضای مجازی را از ضرورت ها دانست و گفت: آگاهی و بصیرت طلاب خواهر و بصیرت دادن به جامعه از مهمترین وظایف اقشار خاص جامعه از جمله طلاب است .

در پایان جلسه به سؤالات پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha