یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر /  بازدید امام جمعه همدان از روند اجرایی خط اضطراری آبرسانی به همدان

حوزه / حوزه علمیه استان همدان در بیانیه‌ای با اشاره به مشکلات پیش آمده در رابطه با آب شهر همدان و گله‌مندی‌های مردم، ضمن تاکید بر لزوم رفع هر چه سریعتر این مشکل، پیرو دغدغه‌مندی و اعلام همراهی حوزه علمیه توسط امام جمعه همدان در خطبه‌های این هفته، بر آمادگی حوزه علمیه همدان در راستای کمک در امر آب رسانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه استان همدان در بیانیه‌ای با اشاره به مشکلات پیش آمده در رابطه با آب شهر همدان و گله‌مندی‌های مردم، ضمن تاکید بر لزوم رفع هر چه سریعتر این مشکل، پیرو دغدغه‌مندی و اعلام همراهی حوزه علمیه توسط امام جمعه همدان در خطبه‌های این هفته، بر آمادگی حوزه علمیه همدان در راستای کمک در امر آب رسانی تأکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اسقنا الغیث و انشر علینا رحمتک بغیثک المغدق من السحاب المنساق لنبات ارضک المونق فی جمیع الافاق (دعای نوزدهم صحیفه سجادیه)

در ماه‌های اخیر شهر همدان دچار چالش کم آبی بی‌سابقه‌ای شده که متاسفانه سوء مدیریت و کم کاری‌های گذشته مسئولین نقش موثری در بوجود آمدن این مشکل داشته است.

با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی هر چند تلاش‌ها برای برطرف شدن مشکل بیشتر شده است و جای تقدیر و تشکر از مسئولین امر را دارد، اما وعده‌های داده شده به مردم هنوز محقق نگردیده و مردم عزیز، متدین و انقلابی همدان همچنان با مشکلات کمبود آب مواجه هستند.

حوزه علمیه همدان پیرو فرمایشات و دغدغه‌های نماینده معزز ولی فقیه در استان که در خطبه‌های نماز جمعه پانزده مهرماه ایراد فرمودند، همانطور که در مشکلات سیل و زلزله در کنار مردم کشور بوده است، آمادگی خود را برای هر گونه کمک رسانی به مردم عزیز تا رفع کامل بحران آب اعلام می‌دارد.

امید است مسئولین محترم استان و وزارت نیرو تلاش و همت مضاعف خود را جهت برطرف شدن هر چه زودتر مشکل به کار گیرند و مردم شریف نیز تضرع و التجاء به درگاه ربوبی جهت نزول باران رحمت الهی را فراموش ننمایند.

والسلام علیکم
حوزه علمیه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha