جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حمله به نیروهای مسلح چه در قالب سخن، چه نوشتن و چه عملی در واقع حمله به امنیت کشور است که در این زمینه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی باید با بصیرت و هوشیار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم‌آباد با گرامیداشت هفته فراجا، اظهار داشت: امنیت زیر ساختی مهم برای همه ابعاد زندگی انسان است و در این میان نیروهای مسلح تامین کننده امنیت کشور هستند که جا دارد قدردان این نیروهای خدوم و انقلابی باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی و نظامی در جریان اغتشاشات اخیر رسالت خود را به خوبی انجام دادند، افزود: حمله به نیروهای مسلح چه در قالب سخن، چه نوشتن و چه عملی در واقع حمله به امنیت کشور است که در این زمینه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی باید با بصیرت و هوشیار باشند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دشمنان یک صدا و متحد برای ضربه زدن به کیان و آرمان‌های ایران اسلامی متحد شده‌اند، خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و وفادار به نظام صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا ساخته و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر شاهد اعتراضات دشمنان به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی بودیم، گفت: این بهانه‌ای برای دشمن بود که اهداف و آرمان‌ها والای نظام اسلامی از جمله اهداف دینی و مقدسات را نشانه بگیرد، البته دشمنان با توهین به مقدسات نشان دادند با دین ما مشکل دارند و به دنبال بهانه هستند.

وی با اشاره به اینکه حضور سرافراز و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش آموختگان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را بی‌تعبیر گذاشت، خاطر نشان کرد: این حضور مقتدرانه، مقاوم و حماسی و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع جوانان غیور این مرز و بوم تبلیغات بچه گانه دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی و نقش بر آب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha