پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: طبق اسناد موجود دشمنان به ویژه گروهک های تروریستی بیشترین جنایت را علیه مردم کُرد کردستان انجام داده ند، لذا باید این حقایق برای نسل های نوجوان و جوان به خوبی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: پلیس در استان کردستان به ویژه سردار آزادی، فرمانده انتظامی این خطه همواره مورد لطف و محبت مردم بوده و هست.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: خدمات شبانه روزی پلیس در تامین امنیت بر کسی پوشیده نیست، لذا برای ارتقاء هرچه بیشتر این امر باید تعامل بین جامعه و نیروی انتظامی افزایش پیدا کند.

این عالم اهل سنت بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر بار دیگر مردم کُرد کردستان را با بیان اینکه «قوم کُرد پیشرفته‌ترین اقوام ایرانی هستند» مورد لطف و محبت خود قرار دادند که این برای همه ما افتخار آمیز است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم کردستان در دوران هشت سال دفاع مقدس و حتی پیش از آن نیز محبت و میهن پرستی خود را به تمام ایرانیان در عمل اثبات کرده اند و در این راه ۱۰هزار شهید، جانباز و آزاده داده‌اند.

امام جمعه سنندج یادآور شد: طبق اسناد موجود دشمنان به ویژه گروهک های تروریستی بیشترین جنایت را علیه مردم کُرد کردستان انجام داده ند، لذا باید این حقایق برای نسل های نوجوان و جوان به خوبی تبیین شود.

ماموستا رستمی ادامه داد: امروز رسانه های بیگانه دایه مهربان تر از مادر شده اند، ولی باید از این رسانه ها پرسید چرا چشمان خود را بر روی جنایت جنگی که صدام ملعون و حزب بعث علیه مردم کُرد انجام دادند، بستند؟!

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم کردستان مردمانی صلح طلب هستند و هرگز به دنبال ایجاد ناامنی نیستند و همین امر باعث سردرگمی دشمنان شده است.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: آشوب و بلوا و اغتشاش بدترین کاری است که انسان می تواند انجام دهد، لذا کسانی که این کارها را انجام می دهند به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند.

ماموستا رستمی بیان کرد: از مسئولان درخواست داریم که مشکلات کوله بران و نیازمندان این خطه را برطرف کنند تا زمینه مهاجرات از استان کردستان به دیگر شهرها از بین برود.

وی در پایان اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد اغتشاشاتی در کردستان و شهر سنندج بودیم با این وجود از نیروهای امنیتی و دستگاه های متولی درخواست داریم که با رأفت اسلامی با فریب خوردگان برخورد کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha