پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: دشمن از هر فرصت و روزنه‌ای برای به راه انداختن فتنه‌ای جدید در کشور استفاده می‌کند و به همین منظور نیروهای فریب خورده داخلی و خارجی خود را همیشه در حال آماده باش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی مدیر مدرسه علمیه کامیاران، امروز در نشست با جمعی از طلاب بسیجی شهرستان کامیاران، اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی، شاهد انواع و اقسام فتنه‌های دشمن بوده‌ایم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران گفت: این فتنه‌ها که علیه نظام و ملت ما طراحی می‌شوند، تا زمانی که ایران اقتدار داشته باشد، ادامه خواهد داشت، زیرا هدف اصلی این فتنه‌ها و آشوبگری‌ها تضعیف قدرت ایران در منطقه است.

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اگر ایران کشوری ضعیف در منطقه بود بی‌گمان دشمنان هرگز برایش توطئه چینی نمی‌کردند، یادآور شد: اقتدار ایران اسلامی و ترس ابر قدرت‌ها از آن باعث شده که آنان دست به هر کاری بزنند تا این نظام، ضعیف و حتی سقوط کند.

وی در ادامه با اشاره به بصیرت ملت ایران در مقابل آشوبگران در فتنه‌های سال‌های اخیر، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر فتنه‌های مختلفی توسط دستگاه استکبار صورت گرفته که همه این فتنه‌گری‌ها با بصیرت و ولایت مداری ملت ایران خنثی شده است، ولی با این وجود باید هر لحظه منتظر فتنه‌ای جدید از سوی دشمن باشیم.

مدیر مدرسه علمیه کامیاران یادآور شد: دشمن از هر فرصت و روزنه‌ای برای به راه انداختن فتنه‌ای جدید در کشور استفاده می‌کند و به همین منظور نیروهای فریب خورده داخلی و خارجی خود را همیشه در حال آماده باش دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha