چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: دشمن به دنبال راه انداختن جنگی بین مذاهب و بین قومیت ها در کشور است و برای رسیدن به این نیت پلید از عناصر داخلی و خارجی خود بهره می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در جمع طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: طلابی که در مدارس دینی مشغول تحصیل هستند باید تقوا و تهذیب را مدنظر داشته باشند و نسبت به آن توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: تهذیب و آموزش در کنار همدیگر زمینه ساز رشد و کامل علمی طلاب است، بنابراین طلاب باید این دو مقوله مهم را در کنار هم فرا بگیرند.

عضو شورای افتاء سنندج در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث روزهای اخیر در کشور که بانی آن دشمنان و براندازان بودند اشاره کرد و بیان داشت: تقابل مستقیم و نظامی با ایران اسلامی برای هیچ کشوری ممکن نیست، لذا دشمنان به دنبال درگیری های قومی و مذهبی در داخل کشور به امید تجزیه این مملکت هستند و برای رسیدن به این نیت پلید خود از عناصر داخلی و خارجی خود بهره می برد.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: از سوی دیگر تلاش دشمنان این بود که آشوب های کردستان را به آشوب های زاهدان و... به نوعی به هم وصل کنند به امید اینکه فتنه شعله ور شود، ولی همه دیدیم که ملت ایران با بصیرت خویش اغتشاشات را سرکوب کردند.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: از جوانان می خواهیم که تحت تاثیر اخبار دروغ و کذب رسانه های معاند قرار نگیرند، چرا که دشمن دلسوز ملت ایران نیست، بنابراین برای در امان بودن از توطئه های دشمنان باید به داشته هایمان تکیه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha