جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار فرمانده کل انتظامی با آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از علل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور از تلاش‌های این نیرو قدردانی کرده و گفتند: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند.

ایشان با اشاره به حوادث اخیر، سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از علل اصلی دانسته و افزودند: تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد، چرا که دشمنان خارجی همیشه در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه به دست آن‌ها می‌دهد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تأکید کردند: باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند، جدا گردد.

ایشان به مرگ خانم امینی اشاره کرده و بیان کردند: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود.

معظم له حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مسألۀ حجاب در کشور، اکثریت مردم را پای‌بند به حجاب و عفاف دانستند.

ایشان با تأکید بر شفاف‌سازی مسائل اقتصادی توسط دولت افزودند: دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    0 2
    سم کشاورزی را گران کردیم، برنج کار ایرانی، مشغول طبخ برنج هندی شد، نهاده دامی را گران کردیم، دام ایرانی مجبور به مهاجرت شد، چادر را گران کردیم، حجاب دختران کمرنگ تر شد، دلار را گران کردیم، خرید نان با کارت بانکی شد، خدا را فراموش کردیم، تکیه به روسیه جزء واجبات شد
    • . IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 0
      اشتباه نکن. مثل شماها که تکیه به آمریکا رو به عنوان کدخدای بلامنازع توجیه می کردند نیستند. تازه نه تنها تکیه نیست بلکه مبادله و معامله تسلیحاتی است. یعنی ایران اسلامی از کفایت نظامی به صادرات تسلیحات رسیده.
    • رجعت مبارک IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      2 0
      روزی رسان خداست، وقتی بجای اطاعت از خدا و محوریت ایمانی، محوریت خاکی، جغرافیایی جایش می نشیند... بایستی به خدا برگردبم، شما هم از صدا و سیما بخواهید، بجای هموطن و مانند آن ، خطاب های نورانی: امت حزب الله، ملت مسلمان، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و مانند اینها برگرداند.
  • ابراهیمی IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    امام علی(ع) فرمودند«اگر خداوند از علما عهد و پیمان نگرفته بود که برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان سکوت نکنند، آنگاه می دیدید دنیای شما نزد من، از آب بینی بزغاله ای بی ارزش تر است»، پس نباید نسبت به گرانی در جامعه و درگذشت افراد بی تفاوت بود، لزوما، درگذشت دختر جوان نباید بر اثر ضرب و جرح باشد تا قصور را بپذیریم، ایجاد استرس، برخورد نامناسب منجر به حمله قلبی و سکته نیز قصور محسوب می شود، و نباید خون مردم پایمال گردد.
    • پشتیبانی از مجرم ابدا IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      کجا استرس نیست؟ به خاطر استرس اجازه ولنگاری و منحرف کردن دیگران داده بشه؟برخورد مناسب با کسانی که حق سلامت دیداری رو زیر پا می گذارند کدام است؟ لبخند بزنن؟ برخورد نرم در مواجهه با مجرمان جواب نمی ده، و صد البته هدف امر به معروف و نهی از منکر اصلاح نیست، بلکه جلوگیری از سرریز مشکل طرف به دیگران تا حد ممکن هست.