جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و دشمن رو به افول و نابودی است، گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی هستند و با بصیرت و دانایی حافظ دستاوردهای انقلاب خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اینکه امروز پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در عرصه‌های گوناگون خاری در چشم دشمنان است، اظهار داشت: امروز دشمن به بهانه‌های مختلف سعی دارد اهداف و ارکان نظام جمهوری اسلامی را سست کند، اما با بصیرت و روشنگری ملت مسلمان، ولایی و انقلابی ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه در ماه اخیر دشمن به بهانه مرگ مرحومه مهسا امینی به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی در جامعه ایران اسلامی است، افزود: برخی نوجوانان و جوانان تحت تاثیر فضای مجازی و اخبار نادرست ماهواره وارد جریان‌های آشوبگرانه دشمن شده‌اند که باید والدین، خانواده‌ها و رسانه‌ها در این زمینه برای جوانان بصیرت افزایی نمایند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برخی هنرمندان، ورزشکاران و بازیگران به نفع دشمن وارد صحنه شده‌اند، خاطر نشان کرد: این اشرار و برخی سلبریتی‌ها در حد و اندازه‌ای نیستند که بتوانند نظام را تضعیف کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پخش شایعاتی در خصوص سلامت جسمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: حضور معظم له در جمع پرسنل نیروی انتظامی، سان دیدن و مقاوم و استوار ایستادن به مدت یک ساعت، در کنار تحلیل قوی که از جریانات اخیر داشتند، پاسخی محکم به شایعه دشمنان بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و دشمن رو به افول و نابودی است، افزود: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی هستند و با بصیرت و دانایی حافظ دستاوردهای انقلاب خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha