جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: ویژگی بارز نیروی انتظامی به عنوان پلیس در مقایسه با نیروهای پلیس دیگر کشورهای جهان، روحیه مردمی و انقلابی این عزیزان است، نیروی انتظامی ما همواره در سخت ترین شرایط در کنار مردم بوده است و این را افتخاری برای خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان و پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان مریوان، اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری از سوی دشمنان صورت گرفته که نیروی انتظامی را در مقابل مردم قرار دهند.

امام جمعه شهرستان مریوان تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر همگان خویشتن داری نیروی انتظامی در مقابل اغتشاشگران را دیدیم، ولی با این حال رسانه‌های بیگانه عکس این موضوع را منعکس کردند و چهره غیر واقعی از نیروهای خدوم انتظامی به تصویر کشیدند.

وی افزود: نیروی انتظامی در عمل ثابت کرده که نیروی مردمی و اهل عمل است و برای حفظ آرامش و امنیت در جامعه تاکنون شهدای بسیاری تقدیم انقلاب کرده و نمونه بارز این امر در برخورد با آشوبگران مشهود بود.

ماموستا شیرزادی یادآور شد: ویژگی بارز نیروی انتظامی به عنوان پلیس در مقایسه با نیروهای پلیس دیگر کشورهای جهان، روحیه مردمی و انقلابی این عزیزان است، نیروی انتظامی ما همواره در سخت ترین شرایط در کنار مردم بوده است و این را افتخاری برای خود می‌داند.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: از مردم درخواست داریم که از طریق تعامل با نیروی انتظامی، زمینه‌های ارتقاء امنیت و آرامش را در جامعه مهیا سازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha