دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دشمنی که با تمام توان نتوانست در برابر مشورت نیروهای نظامی ما در سوریه کاری انجام دهد، چگونه می‌تواند در برابر این ملت یک دست و فرهیخته خیال باطل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح همدان، با تبریک هفته فراجا، اظهار داشت: دشمن با تمام توان خود به دنبال تجزیه سوریه بود، اما تنها مشورت نیروی‌های نظامی ما این اجازه را به آنها نداد.

وی افزود: دشمنان قسم خورده این آب و خاک برای آسیب زدن به کشور هر لحظه در حال برنامه ریزی هستند، اما حضور قدرتمند نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی هر بار باعث شکست آنها شده است.

امام جمعه همدان خاطر نشان کرد: دشمنی که با تمام توان نتوانست در برابر مشورت نیروهای نظامی ما کاری انجام دهد، چگونه می‌تواند در برابر این ملت یک دست و فرهیخته خیال باطل کند.

وی با بیان اینکه هر انسانی از این توهم دشمن نسبت به جمهوری اسلامی، تعجب می‌کند، گفت: دشمن با دیدن عظمت نیروهای مسلح ما به خوبی می‌داند که اتفاقی در این کشور رخ نخواهد داد و نقشه‌های شوم آنها در کشور محقق نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه صف مردم و افرادی که گله‌مند هستند از عده اندک اغتشاش‌گر جدا است، افزود: رفتارهای اخلاق گرایانه فراجا در اغتشاشات اخیر قابل تقدیر است و همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، فراجا و مردم در اتفاقات اخیر مظلوم واقع شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha