دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نماینده ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: استحکام دین و شریعت معلول وحدت و انسجام مسلمانان است، از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز به مناسبت هفته وحدت با روحانیون اهل سنت شهرستان کامیاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار اظهار داشت: امروز اهل سنت و اهل تشیع باید به دنبال پررنگ کردن نقاط اشتراک خود باشند و از مسایلی که زمینه ساز تفرقه است به شدت پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: استحکام دین و شریعت، معلول وحدت و انسجام مسلمانان است، از همین رو دشمن برای ضربه زدن به اسلام به دنبال ایجاد تفرقه است.

وی در ادامه تاکید کرد: منادیان دین و شریعت لازم است که همواره جامعه اسلامی را به سمت مشترکی حرکت دهند که آن مسیر همان وحدت است.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد شکل گرفتن یک وحدت در بین مذاهب اسلامی بودیم و خوشبختانه علیرغم سنگ اندازی و توطئه‌های دشمنان، روز به روز شاهد تقویت وحدت و برادری در بین مذاهب اسلامی در کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و درایت حضرت امام(ره) مسئله وحدت دوباره در جهان اسلام نمایان شد و به عنوان یک واجب برای مسلمانان معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha