یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بصیرتی مدرسه حضرت زینب س بوشهر

استاد حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در نشست روشنگری اغتشاشات اخیر بیان کرد: نقد ناعادلانه و سیاه نمایی، کاری است که شبکه های سعودی انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز نشست بصیرتی-سیاسی با ارائه خانم شکریان، استاد حوزه علمیه خواهران استان بوشهر و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله علیها شهر بوشهر، در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد.

شکریان با اشاره به سوء استفاده دشمن از برخی مسائل عقیدتی و اجتماعی در جامعه اسلامی گفت: یک مسئله ای که در کشور ما بهره برداری سیاسی از آن شده، مسئله حجاب است و دشمنان هم از این مسئله سوء استفاده‌ کرده اند، به همین دلیل است که اینقدر پر رنگ شده است.

استاد حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان داشت: در اسلام مجازات کردن، هدف تربیتی دارد، برای همین هست که از لفظ گشت ارشاد استفاده می کنیم. حتی جرائم خیلی بزرگ هم مجازات هایی دارد که باعث تربیت می شود.

شکریان گفت: بعضی مسائل در جامعه ظهور و بروز اجتماعی دارد. حجاب هم یکی از همین مسائل هست و گشت ارشاد هم برای همین وارد عمل می شود. در همین اوضاعِ فوت دختر جوان، کسانی وارد عمل شدند و هشتگ انسانیت زدند که داروها را تحریم کردند. این حجم از سیاه نمایی شبکه های معاند و برنامه آشوب و فتنه ای که این روزها می بینیم کاملا مشخص است که از قبل طراحی شده و درحال حاضر در حال پیاده سازی پروژه شان هستند.

وی با بیان اینکه ما در ناامن ترین نقطه دنیا یعنی «خاورمیانه» قرار داریم، تأکید کرد: به دلیل وجود منابعی که اجازه دسترسی آنها را به غربی‌ها ندادیم و مهم تر از آن، داشتن یک کشور اسلامی است، این دلایل باعث شده تا منطقه را به ناامن ترین منطقه دنیا تبدیل کنند.

نقد ناعادلانه و سیاه نمایی کار شبکه های سعودی است

شکریان هدف بزرگ دشمنان را برچیدن مهدویت از کشور های مسلمان دانست و گفت: مملکت یک شالوده و زیربنا و یک نما و روکار دارد که در این اتفاقات، فقط نما ممکن است خراب شود و قابل تعمیر است، ولی اگر به شالوده آسیب برسد، دیگر راهی برای درست کردنش نیست، رهبرمان فرمودند: در مطالبه گری هم مخرج با دشمن نشوید، یعنی الان اگر مشکلی دارید و می بینید دشمن دارد استفاده می کند، شما به نحو دیگر وارد شوید.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای نظام در طول این مدت چهل سال پرداخت و تاکید کرد: نسل جوان جنگ تحمیلی را ندیدند که چه خون هایی ریخته شده و فلاکت های قبل از انقلاب را ندیدند. درست است که مشکلاتی هست ولی وقتی می خواهید نقد کنید همزمان با نیمه خالی لیوان، نیمه پر را هم ببینید. نقد ناعادلانه و سیاه نمایی، کاری هست که شبکه های سعودی انجام می دهند.

نقد ناعادلانه و سیاه نمایی کار شبکه های سعودی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha