جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
هدف دشمنان در فتنه اخیر، نابودی ایران قوی بود

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان گفت: آنچه در حوادث اخیر رخ داد، همگی برای از بین بردن ایران قوی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام چراغی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان در نشست روشنگری با موضوع "تحلیل حوادث اخیر جامعه" که در مدرسه علمیه صدیقه کبری (س) شهرستان بهار برگزار شد، تصریح کرد: حوادث اخیر به صورت سازمان یافته و با برنامه ریزی دشمنان و با هدف براندازی نظام با اسم رمز مهسا امینی اتفاق افتاد.

وی افزود: آنچه ما در این فتنه مشاهده کردیم نتیجه سالها فعالیت و به ویژه چند ماه اخیری بود که با جشنواره کن آغاز و انتشار نقاشی ققنوس میر حسین موسوی و نهایتا با مرگ مهسا امینی با هدف براندازی نظام و از نوع استحاله وارد شدند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه دشمن در فتنه اخیر حجاب را مورد هدف قرار داده بود بیان کرد: از آنجایی که حجاب اصل و اساس دین است و اگر با از بین رفتن این واجب، واجب دیگری از بین رود، اسلام توخالی و تهی مثل آندلس باقی می ماند .

وی ادامه داد: در این فتنه سلطنت طلب ها، اپوزسیون داخلی، تجزیه طلب ها، کومله و طیفی از بازیگران و ورزشکاران نقش داشتند که موجب تحریک اغتشاشگران جوانی که در رده سنی ۱۶تا ۲۱ سال هستند و تحت تأثیر فضای مجازی و بازی های رایانه ای نحوه آتش سوزی، چاقوزدن و حمله به نیروی انتظامی را آموزش دیده اند .

چراغی با تاکید بر هدف اصلی دشمن که ایران قوی را نشانه رفته است، افزود: برهنگی، بی عفتی و هرزگی، قرآن سوزی، پرچم سوزی و دین ستیزی در فتنه اخیر نمود داشت که نشان دهنده این است که مرگ مهسا امینی بهانه ای برای از بین بردن ایران قوی و مستقل است زیرا که طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر این حادثه مرگ دختر جوان نبود آنها چیز دیگری را بهانه می کردند .

وی در پایان گفت: فتنه های آخرالزمان موجب غربال و تشخیص حق از باطل می شود و چه بسا منبر رفتن ها و ساعتها سخنرانی موجب رسوایی منافقان نمی شد که این فتنه ها ماهیت برخی افراد را روشن ساخت. فلذا در مسیر ولایت ثابت قدم باشیم‌ و در این فتنه ها نلغزیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha