یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ امام جمعه شهرستان قروه گفت: حجاب امروز توسط معاندان به بستر مبارزه با انقلاب اسلامی تبدیل شده، به گونه‌ای که کشورهای غربی، حجاب، ساخت و رشد مساجد در کشورهایشان را تهاجم فرهنگی می‌پندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، نشستی با موضوع تحلیل مسائل سیاسی و فتنه‌های اخیر و لزوم جهاد تبیین در جامعه، شب گذشته با حضور امام جمعه قروه در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عابدین رستمی در این نشست با اشاره به فوت مهسا امینی، اظهار داشت: به دنبال مرگ مهسا امینی، پنج شکاف در هفته‌های اخیر در کشور ایجاد شد.

وی افزود: اولین مورد، شکاف قومیتی بود که «مهسا امینی» به نوعی توسط معاندان به نماد مردم کُرد تبدیل شد.

حجت الاسلام رستمی گفت: شکاف دیگر، شکاف مذهبی شیعه و سنی بود، زیرا این خانم اهل سنت بود و این اتفاق بهانه خوبی برای دشمن محسوب می‌شد.

وی با اشاره به اینکه شکاف سوم همان شکاف جنسیتی بود، عنوان کرد: شکاف جنسیتی با این ادعا که زنان در ایران حق زندگی کردن ندارند، از سوی دشمنان و معاندان مطرح شد، تا قشر بانوان را به میدان بکشانند.

امام جمعه شهرستان قروه شکاف فرهنگی را چهارمین شکاف دانست و گفت: پنجمین شکاف، شکاف مرکز و پیرامون بود، اینکه کردستان منطقه‌ای محروم است و دولتمردان از آن غافل شده‌اند.

حجت الاسلام رستمی هدف از ایجاد شورش و ایجاد ناامنی را تجزیه ایران بیان کرد و یادآور شد: این شورش‌ها به سرکردگی فمنیست‌ها، غربی‌ها، منافقین و دموکرات‌ها حمایت و هدایت می‌شد.

امام جمعه شهرستان قروه یادآور شد: ریشه براندازها و فتنه‌ها در خارج از کشور است، مانند دموکرات‌ها و کومله که طی این روزها تار و مار می‌شوند.

وی حمله سپاه پاسداران به مناطق تحت سیطره کومله و دموکرات را منطبق بر ماده قانونی ٥٧ عنوان کرد و بیان داشت: طبق این ماده اگر کشوری نتواند امنیت مرزهای کشورش را تامین کند و کشور دیگری از این جهت آسیب ببیند، کشور دوم حق دارد از امنیت خود دفاع کند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه اظهار داشت: حجاب امروز توسط معاندان به بستر مبارزه با انقلاب اسلامی تبدیل شده، به گونه‌ای که کشورهای غربی، حجاب، ساخت و رشد مساجد در کشورهایشان را تهاجم فرهنگی می‌پندارند.

این استاد حوزه علمیه افزود: همه کشورها در دنیا مسئله حجاب را پذیرفته‌اند، اما حد و حصر آن متفاوت است، حتی کشوری مثل آمریکا برهنگی کامل را نمی‌پذیرد و اگر کسی به صورت برهنه در مراکز عمومی ظاهر شود، توسط پلیس دستگیر خواهد شد که در ایران تحت عنوان گشت ارشاد مطرح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha