چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
تبریز

حوزه/ همایش طرح امین و ائمه جماعت مدارس روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان حوزوی و آموزش و پرورش شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش طرح امین و ائمه جماعت مدارس روز گذشته با حضور طاهر علمی معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان، محمود پورلطفعلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب، آیت الله عبدالمجید باقری بنابی مدیر حوزه علمیه ولیعصر(عج) بناب و مدیران و معاونین پرورشی مدارس شهرستان برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این جلسه با تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار داشت: اگر دوستی و مودت بین شیعه و سنی تقویت شود، مسلماً شیطنت و دشمنی دشمنان از بین خواهد رفت.

وی در ادامه به نقش کلیدی مدرسه در تربیت دانش آموزان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در ناآرامی‌های اخیر نوجوانان و جوانان نیز حضور داشتند، که این امر نشان می‌دهد ما در مدرسه به خوبی عمل نکردیم زیرا مدرسه خاستگاه تربیت و آموزش، دانش آموزان است.

محمود پورلطفعلی مدیر آموزش و پرورش بناب نیز در این مراسم با اشاره بر لزوم جهاد تبیین، مبتنی بر سخنان مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: امروز بیش از پیش نقش جهاد تبیین در کشور احساس می شود، جهاد تبیین بیان عملکردها و دستاوردهای‌ کشور است که هر مدیری وظیفه دارد آن را در حیطه مسئولیت خود بیان و افراد جامعه را نسبت به آینده امیدوار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha