سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بندرریگ

حوزه / امام جمعه بندر ریگ گفت: در حوادث اخیر اگر چه به نیروی انتظامی از طرف بعضی خواص و برخی افراد ظلم شد، ولی سعه صدر و هوشمندی و در عین حال جسارت در تامین امنیت مردم و کشور باعث اقتدار فراجا در جامعه و مقبولیت بیش از پیش آنها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ امروز در دیدار فرماندهان انتظامی گناوه و بندر ریگ با تبریک میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی، اظهار داشت: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی، حفظ نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت هموطنان به عنوان بستری برای توسعه است.

حجت الاسلام هاشمی منش افزود: در حوادث اخیر اگر چه به نیروی انتظامی از طرف بعضی خواص و برخی افراد ظلم شد، ولی سعه صدر و هوشمندی و در عین حال جسارت در تامین امنیت مردم و کشور باعث اقتدار فراجا در جامعه و مقبولیت بیش از پیش آنها شده است.

وی گفت: مردم بصیر و انقلابی بندر ریگ در ادوار گذشته وفاداری و پایبندی خود به نظام مقدس اسلامی و مقام معظم رهبری را ثابت کرده‌اند و در حوادث گوناگون سربلند بیرون آمده است.

امام جمعه بندر ریگ خاطر نشان کرد: همه ما موظفیم با جهاد تبیین به معرفی مشترکات جهان اسلام بپردازیم و نسل جوان را نسبت به خدمات نظام اسلامی آگاه نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha