شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تعاملات دانشگاه‌های قم با سپاه قم

حوزه/ رؤسای دانشگاه‌های استان قم در دیدار با فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از تلاش‌های حافظان امنیت در راستای دفاع از امنیت مردم تقدیر و بسترهای همکاری دو جانبه را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام وحدتی آراسته مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی اظهار کرد: ما در این کمیته به دنبال این هستیم که دستگاه‌های انتظامی، امنیتی، نظامی، علمی و فرهنگی را گردهم جمع کرده و هم‌افزایی فعالیت‌ها را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: تصمیم گرفتیم دستگاه‌ها را به یکدیگر نزدیک کنیم که در این راستا با دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولان نشست‌های مختلف را برگزار و آسیب‌ها را شناسایی و بررسی کردیم تا بتوانیم برای رفع آن‌ها راهکارهای مطلوب را دنبال کنیم.

مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی استان قم از برگزاری نشست‌های مختلف با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان قم یاد کرد و گفت: مصوبات اجرایی و موفقیت‌های بسیاری در کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی حاصل شده است.

وی گفت: یکی از اهداف مورد نظر کمیته فرهنگی قرارگاه ۱۹ دی این است که ارتباط میان مراکز فرهنگی و دانشگاهی با سپاه استان قم افزایش یابد که در این راستا دیدار رؤسای دانشگاه‌ها با سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) انجام شد.

حجت الاسلام وحدتی استفاده از ظرفیت‌های موجود دو طرف را یکی از اهداف تعامل میان سپاه و دانشگاه‌ها دانست و عنوان کرد: در دیدار رؤسای دانشگاه‌ها با فرمانده سپاه استان قم به نمایندگی از مردم قم از زحمات حافظان امنیت تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha