دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب حوزه علمیه حضرت خدیجه(س) بندرماهشهر

حزوه / طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س) بندرماهشهر همزمان با میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) کارگاه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان برپا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جشن بزرگداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) امروز توسط طلاب خواهر بندرماهشهر برگزار شد.

در حاشیه این مراسم، ویژه برنامه کارگاه قصه گویی، نقاشی جهت کودکان و کارگاه آموزشی و مهارتی ویژه نوجوانان در مجموعه مسکونی خلیج فارس توسط طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س) بندر ماهشهر برگزار شد.

در این مراسم خانم ممبینی مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه(س) شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم، پیامبر را چنین معرفی می‌کند "انک علی خلق عظیم"، که "خلق عظیم" در این جا به معنای این است که بهترین اخلاقی که بهتر و برتر از آن وجود ندارد.

ممبینی با اشاره به آیه قرآنی "وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ" افزود: رحمت و مهربانی پیامبر(ص) نه تنها برای مسلمانان، بلکه شامل همه بشریت خواهد بود، "العالمین" شامل همه بشریت در تمام عصرها می‌شود.

وی ادامه داد: مصادیق رحمت و مهربانی پیامبر(ص) برای زنان، کودکان و حتی نبات و حیوانات و به عبارتی تمام مخلوقات را در بر می‌گیرد.

در پایان این مراسم به رسم یادبود هدایایی به کودک و نوجوانان تقدیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha