یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه علمیه خواهران امیدیه

حوزه/ مسئول امور بین‌الملل خاتم الاوصیاء با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "ما خرمشهرها در پیش داریم"، گفت: باید باور کنیم در همه حالت‌ها در حالت جنگ هستیم و لازم است بتوانیم با تربیت فرزندان اصیل، خرمشهرها آزاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همایش بزرگ زنان منتظر با موضوع "نقش زن در جامعه امروز" باحضور جمعی از بانوان شهرستان امیدیه امروز برگزار شد.

این همایش توسط مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهرستان امیدیه با همکاری چند نهاد شهرستانی و سخنران‌هایی همچون خانم شریعتمداری مسئول امور بین‌الملل خاتم الاوصیاء، مدرس جامعة المصطفی، مبلغ نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و بعثه حج، مدیر میز عربی خبرگزاری مهر و با موضوع "نقش زن در جامعه امروز" با توجه به مسائل اخیر کشور برگزار شد.

شریعتمداری، مسئول امور بین‌الملل خاتم الاوصیاء دراین نشست ضمن اشاره به جایگاه و هویت زن اظهار داشت: ما و فرزندانمان در فضاهای مجازی اِشغال شده‌ایم، جامعه‌ای که پدران و مادرانمان با تمام مشقت‌ها و سختی‌ها اجازه ندادند یک وجب از خاک وطنمان اِشغال شود.

مسئول امور بین‌الملل خاتم الاوصیاء با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "ما خرمشهرها در پیش داریم"، گفت: باید باور کنیم در همه حالت‌ها در حالت جنگ هستیم و لازم است بتوانیم با تربیت فرزندان اصیل، خرمشهرها آزاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha