شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس - سمنان

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر هوشیاری و تدبر جوانان و اشاره به ناتوی فرهنگی دشمنان، گفت: بازی‌گرفتن جوانان و نوجوانان راهبرد دشمنان برای ایجاد اخلال در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر ابراز داشت: دشمنان با بازی گرفتن احساسات جوانان به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و در این شرایط جوانان باید هوشیار باشند و شنیده‌های خود را راستی‌آزمایی کنند.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر جهاد تبیین افزود: جهاد تبیین نقشی مهم در روشنگری افکار عمومی دارد.

وی تأکید کرد: از امروز در نقاط مختلف کشور شرایط خاصی برای مقابله با ناآرامی‌ها برقرار و در شهرها تمام حرکات بررسی و با هنجارشکنان برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر برنامه‌ریزی و دسیسه دشمنان بود، بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال ایجاد اخلال در ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت‌الاسلام عبدوس تصریح کرد: دشمنان با تبلیغات سنگین و فشرده به دنبال بزرگنمایی اغتشاشات و القای نارضایتی عمومی در جامعه بین‌الملل بودند.

وی افزود: دشمنان با برنامه‌ریزی در اغتشاشات اخیر این را در ذهن می‌پروراندند که با ایجاد درگیری بین حکومت و ملت، شرایط را برای حمله و سلطه بر ایران فراهم کنند که با یاری خداوند، رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم، دسیسه خنثی شد.

حجت‌الاسلام عبدوس یادآور شد: با جان‌فشانی نیروهای مسلح و همراهی مردم دسیسه دشمنان راه به جایی نخواهد برد و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی خود را به گور می‌برند.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، گروه مقاومت و حق‌گرایان را دچار اخلال کند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: ایران کنونی به مرحله ای از قدرت دست‌یافته است که ابرقدرتهای امروز با شنیدن نام ایران لرزه بر اندامشان می‌افتد.

وی یادآور شد: در کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما دولت مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دنبال رفع مشکلات و رفع گرانی‌ها است.

امام جمعه سمنان گفت: با درایت و تلاش دولت سیزدهم امید است به زودی شاهد تحول اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha