چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
اسیده پردازی

رئیس خانه فناوری های فرهنگی اصفهان از معرفی نفرات برتر رویداد ملی ایده پردازی کاریزنگار ترویج قرآن خبر داد و گفت: سه نفر به عنوان نفرات برترو پنج نفر به عنوان افراد شایسته تقدیر انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام صادق امینی، رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع ۹۴ ایده در سایت کاریزنگار ثبت شد که از این تعداد ۶۳ ایده به مرحله اول داوری راه یافتند و در ادامه با مشاوره‌های مجازی و چهار جلسه تمرین و تجربه برای ایده پردازان ،۱۶ ایده به مرحله نهایی رسید.

وی ادامه داد: در مرحله نهایی ایده پردازان، ایده‌های خود را در پنج دقیقه ارائه و پاسخگوی سوالات داوران بودند و بعد از ارزشیابی و داوری پایانی، سه نفر برتر (رتبه‌های اول تا سوم) و ۵ نفر شایسته تقدیر معرفی شدند.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان گفت: نفر اول تا سوم این رویداد به ترتیب عبارت‌اند از آقایان علی توکلی زاده از اصفهان با ایده ژورنال قرآنی خانواده، مسعود جعفری از تهران با ایده اجرای تئاتر، تله تئاتر و نمایش‌هایی با مضامین قرآنی و میلاد سیسی از تهران با ایده مصورسازی قصص قرآنی بر پایه فناوری واقعیت افزوده و پویانمایی (انیمیشن) تعاملی است.

وی افزود: آقایان محمود رجبی از اصفهان، حسین مجاهد و صادق مولایی از قم و خانم‌ها سلیمه براتی از اصفهان و سپیده سیسی از تبریز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

رئیس خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان با بیان این که رویداد کاریزنگار ترویج قرآن کریم در خانواده، رویداد ایده پردازی کارآفرینی فرهنگی است، گفت: در این رویداد، ایده‌هایی مورد نظر بودند که علاوه بر تاب‌آوری با خلاقیت و نوآوری، خانواده‌ها را بیشتر به تلاوت قرآن کریم ترغیب و یا باعث تبلیغ قرآن در خانواده‌ها شود.

وی تصریح کرد: رتبه‌های اول تا سوم این رویداد از همه حمایت‌های میزبانی رشد مانند مکان استقرار، خدمات اینترنتی، اتاق تدوین و کمک‌هزینه بهره‌مند خواهند شد و تا تبدیل شدن به یک شرکت یا مؤسسه فرهنگی، خانه فناوری‌های فرهنگی اصفهان با آن‌ها همراه خواهد بود.

حجت الاسلام امینی در پایان گفت: کاریزنگار، رویدادهای دوره‌ای است که به منظور تمرین و تجربه ایده ورزی و تیم سازی در موضوعات مختلف تکرار می‌شود و علاقه‌مندان به حوزه فناوری فرهنگی و صنایع نرم و خلاق می‌توانند با مراجعه به سایت kariznegar.ir در آن‌ها شرکت و با تمرین و تکرار فعالیت‌ها نسبت به ایده ورزی، تجربه بیشتری به دست بیاورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha