دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر | نشست ائمه جمعه استان همدان در دفتر امام جمعه کبودراهنگ

حوزه / امام جمعه کبودراهنگ گفت: دشمن از رسانه به عنوان ابزاری قوی برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و لذا مدیران داخلی باید به جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم آن طور که باید در این نبرد با قدرت در میدان حاضر شویم.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی، اظهار داشت: دشمن از رسانه به عنوان ابرازی قوی برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و لذا مدیران داخلی باید به جایگاه خبرنگاران و رسانه‌ها نگاه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم آن طور که باید در این نبرد با قدرت در میدان حاضر شویم.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش و برگزاری کلاس‌هایی با موضوع سواد رسانه، مطرح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی به دنبال تضعیف انقلاب و امنیت کشور هستند، در حالی که با توجه به برخی اصول می‌توان از فضای مجازی به عنوان یکی از قویترین ابزارها برای ارائه خدمات انقلاب، اسلام و تحقق جهاد تبیین استفاده کرد.

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه خبرنگاران و مسئولان فعال در عرصه فضای مجازی باید با هوشیاری درصدد نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان باشند، خاطرنشان کرد: امروز زمان آن است تا جامعه و خصوصا نسل جوان با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور آشنا شوند.

وی افزود: معرفی شهدا و سیره آنها یکی از اقداماتی است که اصحاب رسانه می‌توانند به خوبی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام باقری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از انقلاب، مطرح کرد: نسل جدید و جوان ما که آشنایی چندانی با شهدای دفاع مقدس و بزرگان این آب و خاک ندارد را باید هوشیار کرد و زمینه را برای معرفی این بزرگان فراهم کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha