شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فاطمه شجاعیان

حوزه/ شجاعیان گفت: دشمن می خواهد هویت زن را از خانواده پاک نماید، که اگر این کار را کند خانواده دیگر معنایی ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، فاطمه شجاعیان از محققان و پژوهشگران و اساتید در دیدار با طلاب و فعالان فرهنگی، در مدرسه علمیه عصمتیه، مجتمع جامعة الزهرا(س) سمنان، اظهار کرد: دشمن می خواهد هویت زن را از خانواده پاک نماید، که اگر این کار را کند خانواده دیگر معنایی ندارد؛ دشمن مهم ترین رکن جامعه را هدف گرفته است که البته نقطه هدف بانوان هستند.

وی افزود: تأثیر دفاع مقدس در سی و چند سال قبل نباید فراموش شود؛ یکی از پیام های دفاع مقدس این است که نگاهمان را نسبت به جوانان عوض کنیم و جنگ نرمی که هم اکنون کشور را فرا گرفته است همین جوانان هستند که آن را مدیریت می کنند، همین جوانان هستند که باید خودشان را بسازند و بالا ببرند.

شجاعیان تصریح کرد: دومین پیام دفاع مقدس حضور و نقش زنان در انقلاب امام(ره) است، آنها هویت اصلی خودشان را پیدا کرده اند و این نقش بسیار مهمی است. اگر بیشتر از آقایان نقش نداشته اند، کمتر از آنان نیز نبوده است.

استاد حوزه خواهران ادامه داد: وظیفه ما جهاد تبیین و بحث دفاع مقدس و ارزشهای آن است، تقویت ایمان، معنویت، و مهم ترین مولفه خودسازی است، چراکه وقتی انسان چیزی را ندارد، به طریق اولی نمی تواند آن را به دیگران انتقال دهد. یکی از دلایل مهم عدم کارکرد این است که قوی نیستیم، و در بعد خودسازی کاری انجام نشده است.

در پایان خانم شجاعیان به معرفی کتاب با محوریت دفاع مقدس و شهداء و حضور بانوان در عرصه های مختلف پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha