دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که فرزندانمان در مسیر تبلیغات مسموم رسانه های معاند قرار بگیرند زیرا آنها به دنبال ایجاد یک جو بی اعتمادی بین نسل جوان و نوجوان با آرمان های انقلاب هستند.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در این روزهای سرنوشت ساز نباید از نقش کلیدی و تاثیرگذار رهبر معظم انقلاب اسلامی غافل باشیم.

استاد حوزه علمیه کردستان تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان کانون وحدت مسلمین شناخته می شوند همانطور که در کنفرانس وحدت اسلامی در بیاناتی ضمن تحلیل و بررسی عوامل وحدت شکن در جهان اسلام، راهکاری موجود برای رسیدن مسلمین به وحدت واقعی را پیش روی مسلمانان قرار دادند.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه با اشاره به اینکه همه باید قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم، بیان کرد: طبق نص صریح قرآن کریم امنیت از اصلی ترین و ابتدایی ترین نعمت هایی است که خداوند متعال به ما عطا فرموده است؛ امروز باید قدر امنیت را بدانیم زیرا اگر این امر در جامعه متزلزل باشد، سایر حوزه ها از آن تاثیر می گیرند و تضعیف می شوند.

استاد حوزه گفت: در این روزها شاهد یک تلاش مذبوحانه از سوی دشمنان برای از بین بردن وحدت و امنیت در کشور هستیم، بنابراین باید صفوف خود را از فتنه گران و آشوبگران جدا سازیم.

حجت الاسلام قدرتی تاکید کرد: سربلندی و اقتدار مسلمین در گروه وحدت است، همان وحدتی که قرآن کریم و رسول خدا (ص) از آن سخن به میان آورده اند.

استاد حوزه علمیه کردستان بیان داشت: نباید اجازه دهیم که فرزندانمان در مسیر تبلیغات مسموم رسانه های معاند قرار بگیرند زیرا آنها به دنبال ایجاد یک جو بی اعتمادی بین نسل جوان و نوجوان با آرمان های انقلاب و امامین هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha