دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: جنگ، اغتشاش، تحریم؛ سه عنصر فشار دشمنان بر جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی با معاونین، اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار اظهار داشت: دشمن زمانی که در خود می بیند توانایی رویارویی نظامی با ایران اسلامی را ندارد به سمت و سوی دیگر توطئه ها کشانده می شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ۸ سال جنگ تحمیلی بر این انقلاب نوپا تحمیل شد به امید ساقط کردن این انقلاب و جلوگیری از انتقال آرمان های آن به سراسر جهان، ولی این تقابل نتیجه عکس داشت و زمینه ای برای جهانی شدن ابعاد انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از جنگ تحمیلی از توطئه دست نکشید، بیان کرد: دشمنان بعد از جنگ نظامی، گزینه تحریم ها را پیش کشیدند به امید اینکه به مرور هم روند اقتدار روزافزون ایران را بگیرند و هم اینکه این نظام در مقابل آنان سرتسلیم فرود بیاورد که اینگونه نشد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: البته این حجم از تحریم ها رنگ و بوی سیاسی داشت و دشمن به هر بهانه ای تحریم ها را پیش می کشید و امروز هم می بینیم که در آمریکایی ها و غربی ها تلاش زیادی برای تشدید تحریم ها علیه ایران دارند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: دشمن می خواهد همزمان چند جبهه علیه نظام ایجاد کند، لذا باید هوشیار باشیم و دشمن و ترفندها او را به خوبی بشناسیم، زیرا دشمن از هر طریقی می تواند به ما ضربه بزند.

استاد حوزه در ادامه گفت: تشدید تحریم های آمریکا و اروپایی علیه ایران به نوعی یک فرافکنی از سوی آنان برای تشدید اغتشاشات در داخل کشور است؛ دول متخاصم به بهانه حقوق بشر دست به این تحریم ها می زنند، ولی بی گمان این توطئه هم مانند دیگر دسیسه ها کارگر نخواهد بود و ملت ایران پیروز نهایی میدان خواهند بود.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از عناصر داخلی و خارجی خود مترصد فرصت هایی برای ایجاد جنگ داخلی و قومیتی و مذهبی در کشورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha