شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی

حوزه / امام جمعه بوشهر توجه ویژه به اقتصاد و مدیریت دانش بنیان ورزش را راه برون رفت مشکل مالی تیم‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: مقوله ورزش درآمدزا و اشتغال آفرین از حیث تولید کالاهای ورزشی و سخت افزاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این زمینه باید به صورت اصولی کار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صبح امروز همزمان با اولین روز هفته تریت بدنی و ورزش، سرپرست و معاونین اداره کل ورزش و جوانان به همراه جمعی از همکاران و پیشکسوتان ورزش و جوانان با امام جمعه بوشهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در این نشست مقوله ورزش در بُعد همگانی و قهرمانی را با اهمیت دانست و اظهار داشت: عدم توجه به ورزش، جامعه را دچار رکود و آسیب جدی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه استان بوشهر گفت: لازم است تا سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان و نقشه راه آن در برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ترسیم شود.

امام جمعه بوشهر توجه ویژه به اقتصاد و مدیریت دانش بنیان ورزش را راه برون رفت مشکل مالی تیم‌های ورزشی عنوان کرد و افزود: مقوله ورزش درآمدزا و اشتغال آفرین از حیث تولید کالاهای ورزشی و سخت افزاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در این زمینه باید به صورت اصولی کار شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تربیت مدیران و با تخصص ورزشی در بُعد بین المللی را دارای اهمیت دانست و گفت: با داشتن مدیران متخصص ورزشی، تیم‌های ورزشی دچار مشکل نخواهند شد.

امام جمعه بوشهر در پایان نکاتی در رابطه با پیشکسوتان ورزش استان، حمایت از قهرمانان ورزشی و توجه به ورزش محلات و نوجوانان را بیان کرد.

کمال صالح احمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی تمامی رویداها و مکان‌های ورزشی با نام شهدا مزین شده است، اظهار داشت: در هفته بسیج قرار است کنگره شهدای ورزشکار در استان بوشهر برگزار شود.

وی افزود: در حوزه جوانان نیز قرار است تا کمیته سامانه ازدواج به دستور رئیس جمهور در استان‌های سراسر کشور به ریاست استانداران راه‌اندازی شود.

صالح احمدی به تسهیلات ازدواج اشاره کرد و گفت: در پرداخت تسهیلات ازدواج امسال استان بوشهر در جایگاه ششم کشور قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ۴۵ خانه روستایی در مناطق کم برخوردار تجهیز شدند و در بعد ورزش قهرمانی نیز ورزشکاران استان موفق به دریافت چندین مدال رنگارنگ شدند و در فوتبال نیاز تیم‌های شاهین و ایران‌جوان احیا خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha