پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر صیدون

جلسه شورای اداری شهرستان باغملک و آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر صیدون با حضور نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جلسه شورای اداری شهرستان باغملک و آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهر صیدون باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های حجت ‌الاسلام بهمئی قدردانی و برای حجت ‌الاسلام سید یعقوب طباطبایی در جایگاه امام جمعه شهر صیدون آرزوی موفقیت شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم اظهار کرد: دین فقط آخرت انسان را تأمین نمی کند بلکه مسئولیت دنیا و آخرت او را برعهده دارد.

وی ادامه داد: نماز جمعه همانگونه که آخرت انسان را مورد توجه قرار می دهد، از دنیای انسان نیز غافل نخواهد بود. رویکرد نماز جمعه ها بعداز انقلاب اسلامی این است که گره و نیازهای مردم را باز کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: نزدیک به ۹۰۰ نقطه کشور شاهد اقامه نماز جمعه هستیم و در استان خوزستان نیز در ۴۵ نقطه نماز جمعه اقامه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: مردم شهر صیدون، ولایتمدار، انقلابی و در دوران انقلاب اسلامی شهدایی را تقدیم کردند و بعد از آن نیز در صحنه های مختلف حضور داشتند.

حجت الاسلام سید یعقوب طباطبایی، امام جمعه جدید شهر صیدون اظهار کرد: از جمله ویژگی های روحانیت، دلسوزی و در کنار و همراه با مردم بودن به ویژه در مناطق محروم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha