دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام برومند رازیانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در توطئه ای که دشمن علیه نظام اسلامی به پا کرد به خوبی شاهد بودیم افرادی که دستشان به خون ملت آلوده است، امروز مدافع حقوق مردم کُرد شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی امروز در نشست بصیرتی روحانیون و طلاب سنندج که در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) این شهر با موضوع «جهاد تبیین» برگزار برگزار شد، اظهار داشت: در آشوب های اخیر چهره واقعی مدعیان حقوق جامعه را به عینه دیدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در توطئه ای که دشمن علیه نظام اسلامی به پا کرد به خوبی شاهد بودیم افرادی که دستشان به خون ملت آلوده است، امروز مدافع حقوق مردم کُرد شده اند.

استاد حوزه بیان کرد: ملت ایران در فتنه اخیر در مقابل آشوبگران ایستادند و این وظیفه ما را دوچندان می کند، بنابراین باید به این ملت انقلابی و متدین خدمت کنیم و این را برای خود افتخار بدانیم.

حجت الاسلام برومند اظهار کرد: در برابر آشوبگران هر گونه سکوت و موضع منفعل قابل قبول نیست، زیرا انسان انقلابی و مومن طبق نص قرآن کریم نباید در برابر فتنه و فتنه گران سکوت کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: فعالان قرآنی، فرهنگی و اجتماعی باید با حضور در جامعه ابعاد فتنه گری دشمن را برای نسل های جوان به خوبی تبیین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha